Allah hepinizin topluca belasını versin!

26.01.2015 13:33

'Öyle bir kız ki çocukluğumun bayram sabahı'   Bu sözler sosyal  sitede eski sevgilim tarafından yazılmış, ablası eniştesi abisi falan da beğenmiş. Birde bi sosyal medya hesabınıda kapamış ehralde kız için kapadı bilemiyorum. Moral olarak çok kötüyüm sanki 2.kez ihanete ugramış gibi hissediyorum olamaz diyip duruyorum.. Bi sevgilisi olduğunu tahmin edebiliyodum kasım ayından beri ama üstünde durmuyodum nedense biter gibi geliyodu ama bitmemiş.. Daha öncede bu tür bi yazı yazmıştı başkası için bu sefer kime yazdı gene o kişiyle mi barıştı yoksa bi başkasımı bilmiyorum ama canım bu sefer daha çok yandı.. Ablasının beğenmesi belkide bu kadar çok koydu bilmiyorum.. Acı çektiren o ve böylesine mutlu olmasına tahammül edemiyorum. Bu çocuk benim saçtellerimi toplayan çocuk şimdi nasıl bi başkasını sevebilir aklım almıyor. Beni gerçekten hiç sevmemiş inanamıyorum.

Gözyaşlarıma engel olamıyorum ondan nefret ediyorum, bana verdiği umutları söylediği yalanları yaptığı ihanete rağmen böylesine ödüllenmesine inanmak istemiyorum.. Benim hayatım bombok giderken o nasıl oluyoda beni unutup bi başkasını sevebilir ve bunu sosyal medyadan yazabilir. Hele o ablası oda tam bir orospu çocuğu kardeş işte ne bekliyosunki hepsi aynı..

Beni nasıl unutabilir, herşeyi yapan o ve bir kere bile pişmanım demedi beni hiç sevmemiş olmasına inanamıyorm. okadar yıl sevgili olduk birlikte dertleştik birlikte eğlendik şimdi bir kaç aylık kızmı ona bayram sabahını hatırlatıyo bu çok koyuyo.. Onun neşesi bendim ama şimdi onun için hiç bi fedakarlık yapmamış onu asla benim kadar sevemeyecek biri mi onu çocukluğuna götürüyo. Bu orosğu çocukluğu değilde nedir. Bu ibnelik değildirde nedir. Ondan nefret ediyorum daha ilk senemizde ondan ayrılmadığım için kendimden daha çok nefret ediyorum, o ablasına yaptıklarım ve sölediğim bütün iyi dilekler için ablasından da kendimden de nefret ediyorum hepsi bi otobüse binip uçurumdan aşağı yuvarlanırlar inşallah.

 

O bayram sabahını hatırlatan kız dilerim Allahtan o ailenin bitişine nedene olur inş. Onların cehennemi olur inş o kız. Biliyorum ben ne dua edersem ediim hep tersi oluyo, benim ahlarımla o çocuk şuanda deli hastanesinde olmalıyken şimdi bi kızı bayram sabahının neşesi ilan etmiş sevmiş aşık olmuş. Ama hiç bi duam kabul olmasada bu olsun die hergün aynı duayı edicem

Dilerim Allahtan O kız onlara cehennemi yaşatır. Hepsinin aklına ben gelirim inş. o kız onlara öyle bi çektirsin ki benim şuanda çektiğim acının 10 katını  hatta ne 10u ya 10000 katını çektirsin o aileye. O orosğu çocuğu eski sevgilim öyle acı çeksin ki ahhh desin ben ne kadar gerizekalıyımmmm bilemedim kıymetini desin..

Gerçi bir kere pişmanım demeyn çocuk bunu mu dicek ama der belki. o bayram sabahları onların cenaze evi gibi olsun öyle hüzün öyle acı dolu günler yaşatsın o kız onlara inşş. Benim yapamadığım tüm acıları yaşatır inş o kız onlara ve ona..

Ben anlamıyorum neden acı çektirenler mutlu olabiliyo ya üstünden 2 sene geçmiş olabilir ama ben burada hala ağlayıp acı çekiyoken o nasıl mjutlu olup başkasını seviyo olabilir. Şuanda başkasını düşünüyo inanamıyorum buna yagerçekten inanamıyorum. Allahım neden ya neden