şimdi burada; hasta, yorgun, boğazı iflas etmiş bir kız var.

06.03.2015 17:24

ay ben bi hasta oldum bi hasta oldum sorma gitsin anasını satiim ya yatak döşek yatıyorum. Bi öksürüyorum ki duysan günde 5 paket sigara içiyorum sanırsın. Hele bir de bir boğaz ağrım var ki anlatamam yani yaşanır o derece. Buarada siktiğiminn okuluda başladı dersler kazık gibi zor nasıl bitecek bilmiyorum. Annem de haziran da işten çıkabilirim diyo nasılsa sen işe giriceksin diyo, kadıncağız okadar haklı ki tek bir kelime edemiyorum lan hık bile diyemiyorum.

sike sike bitmeli bu okul bu sene ama nasıl. Çalışarak diceksin ama yok amk yok bu kafam bildiğin et yığını gibi almıyo yaa almıyo bilgileri zaten ilkokul bebesi gibi çocuklarla fizik matematik alıyorum hala o da ayrı bişi zaten.

ulan bi gün de şuraya güzel şeyler yazıım dimi ama yok mk yoooook yazmam çünkü mutluyken burası gelmez aklıma heralde. Neyse Allah sağlık versin valla buarada yakın zamanda bi yakınımızı kaybettik onun da 20 yaşında oğlu vardı lan tek çocuk nası üzüldüm anlatamam çocukcağız artık herşey bende diyip durdu kafa bi dünya ama belli etmiyo tabi. o da ünv de okuyo üstelik nasılsa bitecek okulum seneye diyo falan. O bile bitiriyo anasını satıım ben yaaa beeenn :((((

aile bana bakıyo bildiğin onları rahatlatmak istiyorum şu okul bitsin  istiyorum bian önce işe girmek para kazanmak bi boka yaramak istiyorum ama olmuyo amk olmuyoo.

türlü türlü orospu çocuklukları beni buluyooooo..

 

Not: dikkat edersen bu yazımda hiç eski sevgili olayına deyinmedim çünkü bi bok yok o tarafta. Zaten o yazıyı gördükten sorna bidaha hiç biyerden bakmadım ona bakmamda. Banane amk acımı da çekeceksem kendi kendime çekerim. O piç kurusu tüm yaptıklarına rağmen harika bi hayat sürüyosa mutluysa işi varsa para kazanıyosa hiç sıkıntısı yoksa bi de üstüne aşık olduysa ben ne yapabilirimki Allah belasını versin dedikçe bana vermiş demekki derim susarım yani. Ama bütün bunlar onun tam bir ibne olduğu gerçeğini değiştirmez tabi göt herif.

neyse öhö öhö öhöhöhöhöhalfafhghööh öksürükten ciğerlerim sökülecek amk gidiyorum ben!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!