şimdi kalbimde kocaman bir boşluk değil, kocaman bir yara var...

12.02.2015 17:04

'değmezsin ağlamaya, bitip tükenmiş ömür. Herşeyimi harcadım uğruna, çok aptalmış bu gönül.'

Depresyona çıkıp çıkıp giriyorum sanırım. Birazdan güzel bir duş alıcam tekrar tekrar temizlenicem. Sonra saçlarımı özenle tarayıp kurulucam. Sonra güzel rahat kıyafetlerimden birini giyicem o sırada annem gelecek sonrasında babam (Allah başımdan eksik etmesin) yemekti diziydi derken bugünüde böyle bitiricem, tıpkı dün gibi..

Belkide o bugün de o kıza onu sevdiğini söyledi, belkide onu özlediğini söyledi. Bunlara üzülmcem, hatta şuanda ağlamıcam. O yazıyı gördükten sonra bakmadım hiç ona profiline falan. Elim çok gitti ama bakamadım yapamadım, daha çok yaralanacağımdan korktum daha çok ağlamaktan daha çok dibe vurmaktan korktum.

Aynı başlıkta dediğim gibi; şimdi kalbimde kocaman bir yara var ve o yarayı birisinin sarması gerekiyor artık. Birisinin çıkıp işte ben senin kahramanınım sen bu zamana kadar figuranlara kahraman demişsin demesi gerekiyor. Artık tek bir damla gözyaşın bile akmayacak demesi gerekiyor. O yarayı sevgiyle temizleyip iz bile bıraktırmaması gerekiyor.

Ne aldatmasını ne yalanlarını ne de başkasını sevmesini hazmedemedim, bana yapabilecek bütün kötülükleri yaptı son tekmeyide başkasını severek attı. Bütün tekmelerinde de yere yığıldım kabul. Her defasında daha da dibe çöktüm. Ona söylemek istediğim çok şey varken hiç bir şey yapamadım. Bu son mesajımdır dediğim mesajda bile beni yanlış bilmesin diye küfür bile edemedim. Halbuki siktiğimin çocuğu beni yanlış bilse nolur dimi. Ama yapamadım işte. O kaçtıkça ben kovaladım, o tekme attıkça ben yere yığıldım. o saçma sapan kısa mesajlarıyla hayatımı siktikçe,ben ayağa kalktığımı sanarak bir darbe daha yedim.

Şuan en diptemiyim bilmiyorum, daha atacak tekmesi var mı onu da bilmiyorum, o kız gerçektende ona bayram sabahı yaşatıyormu inan onuda bilmiyorum. Tek bildiğim onun kız sikmek için abazalıkta master yaptığı ve bana söylediği herşeyin yalan oldğu ama bunun yanında benim onu, onun sohbetini, onunla gülmelerimizi çok özlediğimi.

şimdi gidip güzel bir duş alıcam, temizlenicem ve hafta sonunda olacak nişana hazırlıcam kendimi. Artık onu düşünmediğim günlerim olacak benim. Ona lanet okumadığım, o kız cehennemi olur demediğim günlerim olacak benim. olsun istiyorum..

Daha önceden 'ben şimdi sana yanarken, sen kimi düşünüyosun' diye aklımdan çok geçirmiştim. Malesef artık kimi düşündüğünü biliyorum. Peki daha önceden, canımın bu kadar çok acıdığından bahsetmiştim.

O kız cehennemin olur inşallah. Ben vazgeçtim, ben kaybettim. Sen kazandın.