1.çocuk

11.04.2018 18:13

helloooasdasdas

önce 2. çocuktan başlıyım. Kendisiyle 2 görüşme daha yaptım, birinde sadece ikimiz çay içtik, diğerinde gene ilk buluşmadaki kadroyla. Çocuk bildiğin öküz mk ağzından tek kelime laf alamıyoruz. Ömür geçer mi diye düşünüyordum ki beyfendi zaten bana yazmamaya başladı iki haftadır. Bende ona yazmıyorum banane mk. 2 kelime laf edemiyosun ben sana ne yazıcam..

Gelelim şu hiç istemediğim 1. çocuğa.. yakın zaman da buluştuk onunla bu ikinci çocukla muhabbetim bittikten sonra, öyle denk geldi Allah tarafından.. Neyse buluştuk bi yerde bir kaç saat görüştük çay kahve falan. Şimdi çocuğun dişlerini ve kendisini pek beğenmedim, kıyafetini de hiç beğenmedim. Ama muhabbeti güzeldi Allah için baya güldük karşılıklı bide o kadar sahipleniciydiki bazı yerlerde. Yani sahiplenici dediysem maço olarak algılama. Böyle sevkatli yani anlatamıyorum işte. Hatta biyerde (ama nerde tam hatırlayamıyorum konu neydi onu da hatırlamıyorum) içimden ben bununla evlenirim diye geçirdim. Sadece bi anlıktı ama hala neden böyle birşey düşündüm bilmiyorum.

Çocuğu biraz zorladım hani ben zorla buluşmaya geldim eminim sen de öyledir gibisinden 'yok istemeseydim gelmezdim' dedi Allahım benim bi hoşuma gitti bi hoşuma gitti çünkü ben bir malım. Hoşuma giden şeye bakar mısın :D ben harbiden zorla gitmiştim hatta evden çıkarken anneme bidaha görüşme olmayacak bu ilk ve son demiştim :Dbide böyle nebiliyim valla anlatamıyorum o kadar sıcak o kadar farklı birşeyler vardı ki havada. O benden hoşlanmış bunu farkettim ama ben biraz nötrdüm. Oysa giderken baya cool gitmiştim bidaha görüşmicem falan filan, sonra kuyruğu kıstırıp geri döndüm bildiğin :d  ayrılırken yolun bi tarafına o bitarafına ben gittim tokalaştık ve ayrılırken ellerimiz ayrılmayacak gibi oldu ya nebiliyim diyorum ya tuhaftı anlatamıyorum. O his, o samimiyet, o koruması çok ama çok hoşuma gitti..

Kalbim nasıl beğendiyse beynimde o kadar karşı bu duruma. iç savaş var anlayacağın. ona mesaj atmamak için kendimi zorluyorum ki atmıyorum da büyük konuşmam ama atmam da çünkü olmaz bu iş yanlış. Ama o bana bir mesaj atıyor Allahım sanki her yer sisli bir gri iken rengarenk oluyor. Bu aşk mı? sadece bir görüşmeyle nasıl bu kadar sıcak hissedebilirim. Daha önce hiç yaşamamışım gibi ama daha önce aşık olmuştum ben, o ilk buluşma da farklıydı ama böyle hissettiğimi hatırlamıyorum. İlk buluşmamızın gecesinde ne o ne ben msj atmadık ve ben gece4te uyuyabildim biliyo musun? uyuyamadım ya, o bana geçirdiği his ne zaman gözlerimi kapasam midem de ellerimde hissedildi. uyku bi türlü tutmadı. Ertesi gün msj attı da ertesi gün uyuyabildim :D ne olacak böyle yaaaa

aşk aşk istedik gördün mü neye düştük :) her dakika veya hergün mesaj atmıyor bazen, bide istediğin zaman atabilirsin dediğimde bıktırırım seni diyor bok ama atmıyo işte tipik erkek cümleleri bizde bunları yiyoruz.. tam gerizekalıyız.. o değilde  bir yanım deli gibi ondan mesaj bekliyor hatta onunla buluşmak sohbet etmek istiyor bir yanımda hiç mesaj atmasında görüşmiim bu iş böyle kapansın diyor. Diyorum ya kalbimle beynimin bu denli farklı şeyler istemesi beni korkutuyor. 

 

Bu arada ya çok önce olduğu için ya da hiç olmadığı için bilmiyorum ama insanın midesinde gerçekten kelebekler uçuyormuş ve midesi bulanıyormuş. Onunla ayrıldıktan sonra aynen böyle oldum. Midemin bulantısını ise çaya kahveye bağladım.. çünkü ben mantıklı bir insanım :D

O da benden hoşlandı biliyorum ama o da böyle hissetti mi bilmiyorum. Midesi bulanmış mıdır yoksa sadece kızlara özgü birşey mi acaba? Beni çok sevse ve çok ama çok mutlu huzurlu bir hayatımız olsa olmaz mı ya?

 

1. çocuk <3

 

 

not: buarada iş buldum ama işimden nefret ediyorum,,çok şükür diyorum gerçi gene ama bakalım ne kadar dayanabilecem..

 

not2: 28.04.2018 13:46 o kıyafetini beğenmediğim çocuk ikinci ve son görüşmemizde gayette güzel giyinmişti :) demekki benden o da etkilenmiş asdd :)