14 şubatın mk

15.02.2016 13:26

bir 14 şubatı daha geçirdik çok şükür. okul açılıyo yarın. hiç birşeyi yapamayan hiç bir bok olamayan biri olarak okula gidicem gene gene gene gene gene gene gene gene gene gene....

Geçen annem bile dediki ya okulun olmuyo bari aşık ol da aşktan olmuyo diyelim dedi. Yani hiç bir boku beceremiyosun dedi ve haklı. Haklı ama ben aşık olmuştum o bok etti anne napıım sonrada sevemedim ısınamadım diyemedim. Güldüm sadece ben böyle iyiyim okuluda halledicem dedim. ne diyebilirm ki..

durumlar bombok yani. ne para var , ne okul iyi, ne aşk.. Ulan peşimden koşan biri de yok mk gerçi olsada ya tipsiz ya mal biri olurdu.

 

Allahım ne zaman dönecek şu şansım.. Sabır desen seneler oldu, şükür desen elimden geldiğince yapmaya çalılşıyorum. Ne eksik bilmiyorum namaz kılmıyorum diye mi acaba, ya da çok mu büyük günahlar işledim valla bilmiyorum. yani sadece düşündüklerimi yazıyorum şuanda yoksa isyan gibi bi durum yok haşa..

Bu da benim sınavım demekki ya Allah daha kötü sınavlardan korusun.

 

ay o değilde rüyam da ne gördümmmm Beyazıt Öztürk bana aşıktı lan haha bildiğin aşıktı D: :D

Bak şimdi bizim mahalledeyiz bizim apt karşısındaki sokağın başında köşedeki apt. da beyaz oturuyomuş neyse ben bunun camının dibine geliyorum bu bana mektup atıyomuş falan hahah. Sonra karşı apt boya yapılacak ulaşamıyorum ona diyo bende dur diyorum ziline basıyorum bu gene mektup atıyo ben zannedip sonra bi bakıyo başkaları falan utanıyo baya buarada mektubuda mahalleden birisi kapıp okuyo biraz oooo falan diyo bende ya saçmalamayın o bnm değil falan diyorum ahaha triplerime gel :D :D

bide rüyanın biyerinde ben bu beyazın yanaklarını falan sıkıyorum tatlılığa gel diye :D
Ne alaka çözemedim ama böyle bi rüya işte  :D En son bizim bi hocanın bana yazdığını görmüştüm rüyamda hocada böyle sessiz kibar biri yani abazalardan değil sonra öğrendim ki hoca doktora öğrencisi bi kıza yemek teklifinde bulunmuş kız red etmiş ulan demiştim şansıma gel gördüğüm rüyadan bile bana hayır yok ahahah

 

Bakalım bu rüya nelere kısmet olcak, bana olur mu? olsa şaşırırım ve gider o beyazı bulur cidden yanaklarını sıkarım ahahah :D :D

İNŞALLAHHHH İNŞALLAHH bu dönem son dönemdir de şu okulum biter. Bitsinde işe girip para kazanayım mk..