2 ay geçmiş!

30.09.2016 23:32

baya zaman oldu farkındayım. yaz okulum çok yoğundu malesef tek dersten geçebildim diğer dersten ise çok az farkla kaldım. belkide o ibnenin sayfasını görüpte üzülmeseydim ve o sınavdan 5 paun daha yüksek alabilsedim mezuniyet sınavına girebilecektim. 

neyse sonuç olarak yeni dönemde de okuldayım yani. Yaz okulu sonrasında 15 20günlük bi tatil yaptım güzeldi eğneceliydi bi kısmıda hastalıklıydı ama iyiyidi:)

buarada gözlüklü vardı ya en yakın arkadaş grubumdaki onla kavga ettik dün de son noktayı koyduk. bizi sevgilisi için sattı mk çocuğu nasıl affederim bilmiyorum zaten onunda umrumda değil. kızla fotosunu koymş umrumda değilsiniz diyo yani. neyse siktir et... onun da zamanı gelcek mk arkadaşını satar mı bi insan ya yazıklar olsun ona cevap bile vermedi bize ne kadar kız meraklısıymış ya!

yarın en yakın arkadaşımın nikahı var inşallah herşey çok güzel olur ya :) he buarada yaz okulunda bi çocukla tanıştım Allahım çocuk okadar tatlıki sana anlatamam. tatilde falan mesajlaştık biraz ama bayramdan sonra kesildi mesajlaşmalarımız. Zaten istenbul dışında ve benden biraz küçük sanırım :( kısa sürelide olsa güzeldi ya. çok güzel gülüyodu be. onunla bişeyler olmasını isterdim ya böyle mankenler gibi pozlar verirdik.. ama olmadı işte..

şimdi yarın inşallah güzel bi nikah olur bu ay boyunca böyle yoğunum kına düğün kasım ayındada aynı şekilde. gidiyolar birer birer :)

Darısı başıma ya Allah yüzüme güler inşallah..unuttuğum birşey var mı bilmiyorum ya uzun bi ara verince böyle oluyo insan ya ne yazacağını şaşırıyor.

Not: o arabayı o videoları gördükten sonra birdaha onun profiline girmedim. girmekte istemiyorum. cehennemin dibine kadar yolu var. onunda beni üzen diğerlerininde..

Not2: dost kazığı yedim, ama o da o kızdan bi tekme yesin anlayacak beni biliyorum. şmdi siktirolup gidebilir. tüm akrabalarımın içine soktum onu o yüzden bianda heryerden silemiyorum onun silmesini bekliyorum ama yavaş yavaş kalbimde ve beynimde ne dostluğu kalacak ne anıları ne de anı. karakterine tükürdüğüm..