2 şarkı tuttumm

28.05.2016 21:50

sınavlarım var finaller, dananın kuyruğu kopacak, Allah yardımcım olsun tüm hafta yattım şmdi yardırıyorum bakalım nolucak..

bu yazıyı yazmamın sebebi başlıktır yani 2 arada bi derede yazıorum şuan bu kadr yoğunlk ve stres arasında..
bu stresten hasta olucam en sonunda çok ama çok üzülüyorum şu okula herneyse
 
Ders çalışırken müzik dinlyodum Sezen Aksu dinliyodum.. Böyle şarkılar playlistte çalıyo youtubda neyse baya dinledim ettim ama ders çalıştığımdan ekranada bakmıyorum otomatik atıyo.. Dedim şimdiki şarkı o'ndan bana gelsin.. Tak dedi 'gidiyorum' şarkısı çıktı. Heh dedim  tam ona göre mk çocuğu şarkıda bile gidiyo falan derken şarkının sonlarına doğru dedimki ulan bu şarkıda benden ona gelsin.. Tak diye 'git' şarkısı çıkmazmı.. Heh dedim buda bana göre oldu sonra durdum.. ulan ne kadar uyumlu oldu bu ikisi falan dedi.. Beni gülümseten bi tesadüf oldu onun bundan haberi olmasada..
 
Acaba oda arada sırada beni aklına getiriyomudur, nebiliyim böyle şarkı falan tutmaz belki ama belki bi an aklına geliyomuyumdur..
herneyse şu okul bitmeli ben gider ..
 
Giiittt giiiittt giiiittttt meee dur ne olursuuunn .....