2 sene 1 gün gibi geçti.

23.03.2015 02:22

2 sene 1 gün gibi geçti.

ona uzun gelmiş, yeni bir hayat kurmuş hatta sevmiş bile olabilir.

ama benim için çok kısa bi süre hala.

hala başkasını sevebilmesine inanamıyorum mesela, hala beni çok seviyormuş gibi geliyor, hala bensiz çok üzgünmüş gibi geliyor. Başkası için sözler paylaştığında 'bana inat olsun diye yapıyor' diyorum. ne kadar çocukça oysa.

w.. profil fotosunu seneler önce benim çektiğim fotoyu yapmış. mesela bu bile bende bi umut oluşturdu ne kadar salak olduğumu ordan anla. İletisinde başkasına ithafen yazılmış cümleler yazarken ben çektiğim fotoyu koymuş diye umutlanabiliyorum. Oysa bana yaşattıkları midemi bulandırıyor inan hala bulandırıyor. Neden böyle hissediyorum anlayamıyorum.

aşk mı hazmedememek mi bilemiyorum. bunu kendime bile itiraf edemiyorum hala.

onun başkasını sevdiğini görmek canımı acıtıyo, sürekli bu doğru değil o beni unutamaz diyorum. Başkasını sevme ihtimali bile gözlerimin dolmasına, boğazımın düğümlenmesine, midemin sırtımın ağrımasına yetiyor.

tek bildiğim; 2 sene, 1 gün gibi geçti. Sen ne çabuk unuttun beni!

Allah belanı versin!