5 gün derken fazla söylemişim!

13.09.2015 01:09

bana yalan söyledi hemde varyaaa bu kadar basit bişi için söylenemez abii resmen laf olsun diye söylenmiş bi yalan..

Şimdi bu beni ins eklemişti ben kabul etmemiştim falan o hikaye vardı ya işte bu gece konusu açıldı. nasıl oldu o olay gibisinden bi muhabbet oldu bana anlattığı;

Zenginin! sevgilisi benim arkadaşım bunların araları kötüydü onun profilinde dolanrken ortak fotonuzu gördük ne güzel kız dedim eklersin eklemezsin muhabbeti döndü öyle arkadşm ekledi dedi bende hmm falan filan dedim..

ulan sonra düşündüm benim o kızla hiç fotom yok ya en son 5 sene önce doğm gününde çekildik o fotoda o sitede yok zaten. bende aradan bi yarım saat geçtikten sonra buna dedimki ya o söylediğin fotoyu bana atsana dedim. buda aradan 30 sn geçtikten sonra bulamadım dedi bak yalana bak. Ulan 30 sn de ins girip onun sayfasını açıpta fotolara nasıl baktın öyle değil mi? bende öyle bi foto olmadığından olabilirmi dedim oda ama hatırlıyorum seni yazmış bende anlıyorum ama bana anlattığın hikaye böyle değildi keşke bukdr basit bişi için yalan söylemeseydin dedim oda şmdi msj atmış muhtemelen ne yalanı diyip üste çıkacak!

bakıyorum mesaja; yalan söylemedim ki hahah Allahım.

bende bu durumda anlattığın hikaye başka bi kız için geçmiş olmalı ki bu daha kötü dedim bide o sinir bozucu gülmelerden :) ekledim hahah

 

Ama tabi sinirlerim bozuldu gecenin birinde olaya bak. Şimdi Allah bilir çocuk arkamdan çattık ama kıza bak falan diyodur ama haksızmıyım ya ulan bütün erkekler yalancı okeyde daha görüşeli 2 gün oldu lan ne götünden uyduruyon ekledim de geç yani.. Zaten o bnm arkdş demişti bu çocuk güzel arkdşın varmı falan diye takılıyomuş buna. Kesin arkdş listemden görmüştür de eklemiştir demişti. Yani bu çocuk mal yoksa beni bulmazdı

şimdide demişki gittikçe batıyorum galiba, (o arkdşımın erkek arkdşı) tanıyomusun onu demiş bende şöyle yazdım

'tanımıyorum
kusura bakmassan dahada uzatmak istemiyorum çünkü konunun sonu belli herşey ortada olan bi durum, iyi eğlenceler diliyorum iyi geceler :)'

oda;' pekala rahatsız ettiğim için özür dilerim seni'  yazmış. eski sevgilimn ilk hallerini düşünüyorumda ahhh ahh köpek olmuştu şu durumda affettirmek için kendini.. ama bu mal özür diliyomuş embesil git aynaya bakta kendinden özür dile adam olamadım diye :(

ulan daha 2 günlükken sen gel bana bu kadar basit bu kadar saçma bişi için yalan söyle sonra yalan söylemedim de beni daha da kötü durumlara sok sonra bilmemkimi tanıyomusun. He tanıyorum eben mk gerizekalı..

zaten bende şans olsa :( ya sadece saf gerçek bi aşk arıyorum.. Bahçeli evimizde huzur içinde yaşayacağımız ailemle mükemmel anlaşabilecek bi eş bi aşk arıyorum bilmiyorumki bu çok mu büyük bişi..

 

hayat çok zor. İşin kötüsü uyumak istiyorum ama uyuyamıyorum.. İçimdeki aldatılmanın vermiş olduğu eziklik ve şüphe duyguları hiç geçmeyecek ya bu yaralarımı kimse saramayacak. Her görüştüğüm kişide bunu daha net anlıyorum..

 

Allah kahretsin ya kahretsin!