afdgkalşkfaşlfka

19.04.2015 03:15

seni bu saatte uykusuz bıraktığın için seninde ablanında enişteninde, seni büyüten o ananla babanında Allah b.. versn yaa

 

benden sonra sevdiğin o kız var ya hepinize cehennemin dibini yaşatır inş. Ailenize kabus gibi gelip çöker inş. Ben burada tatsız tutsuz duruyorum ya senin bütün hayatın böyle olur inş. Her kahkhan gtnde patlasın, her mutlu anın kabusa dönüşsün inş.

 

tabi bu duaları ediyorum ama gene en mutsuz ben olcm dimi, gene en çok acı çeken ben olucam, gene profillere girip bakan ben olucam gene kendinden nefret eden ben olucam ve sana hiç bir bok olmayacak gene.

sen hayatı tıkırında yaşayayacaksın, hayat sana ve o ailene güzel olacak gene dimi. İnş ömrün boyunca yapayalnz kalırsın ya bunu okadar çok istiyorum ki inş beni kaybettiğini farkeden yapayalnz pişman biri oalrak sürünerek geberirsin. inş o kız senin en büyük hatan olur..

 

başkasına deli gibi aşık olarak alcm senden intikamımı nefret ediyorum ya nefret ediyorum. senin mutlu olmandan nefret ediyorum.. senn bi başkasını sevmenden hatta ablanın bile benden başkasına o gözle bakmasından.. Hepinizin belası olur inş o kız ya

 

Allahım nolur bikerede o mutsuz olsun o beni seven olsun.. Benim umrumda olmasın ya neden böyle olmuyo neden hep tersi oluyo Allahım neden beni sevmiyo neden beni sevmedi neden beni bu kadar çok çabuk unutabildi yaa

kendinden büyük o n.  kadar bile olamadım ya, belkide onu bile benden çok sevdi yaa bunu düşünmek bileonun ondan

 

sürünerek yapayalnz kalır inş

 

pişman olmasını çok istiyorum, ayaklarıma kapanmasını yoluma çıkmasını. evet deli gibi bunu istiyorum bunun hayalını kurdum aylarca ama o naptı aptal bi msj atarak helallik alabileceğini sandı. LAn piç kurusu hadi sevmedin ulan birazcık olsun saygındamı yoktu diye yüzüne haykırmak istiyorum yaa. Bana devamlı msj atsın beni sevdiğini söylesin istiyorum Allahım neden bunların hiç biri olmadı. Onca yıl yaa onca yıl için bunun yarısını en azından yapmalıydı.. ama o tek bi msj attı ve başka gönüllere gitti. Ulan ben çok sevmiştim be ben senin yoluna çıkardım yemin ederim kız halimle yapardım. Yüzüm olmasada utansamda yapardım af dilerdim.. neymiş daha da ömrümden çalmak istemiyomuş yeterince çalmışmış hep üzmüşmüş daha da üzmesinmiş falan filan gerizekal gerizekalı cümleler kuruyo bana ya demiyo pişmanım göt oldum affetmezsn biliyorum ama salaklık ettim diye demiyo mk çocuğu demiyooooo gidiyo bide başkasını seviyo gidiyo bide bana aptal aptal -0-5 yaş yalanıyla dolu mesajı atıo sadece revamıdır mk buu ya

Ahhh yoluma çıkmanı benden af dilemeni ne çok isterdim anlatamam. SEni pişman görmeyi. Bide inanmasam da beni sevdiğini söylemeni çok isterdim. Senin gebermenden daha çok isterdm

ulan piç kurusu sen bana bunları yaşattın yaa inş o kız senin ağzna sıçar, hayatını öyle bi cehenneme çevirirki feleğin şaşar inş. adımı sayıklar durursun inş. ya

he bak onuda hayal etmiştim. İlk ayrıldığımızda sen rüyalarında benim adımı sayıklayarak uyanıcaktın annen ablan perişan olacaktı beni arayacaklardı affet diye. Senaryoya bak ama ablan naptı gitti o kızı kabullendi onunda ağzna sıçıyım o kız onada cehennemi yaşatır inş..

 

bana bu yaşattıkların bedelini tek tek ödersin inş ya Umudum olmasada Allah yukarda o ne isterse o olur. inş bu dileklerimi boş çevirmez.

 

inş ben en tepedeyken senin yerlerde süründüğün günleri de görürüm.Sırf o günü görmek için çok çalışıcam. beni sevdiğini anlcksın.

nolur beni sevsin ya çok sevsin nolur