anlar mı hiç (bu okul) senin yanarak kül gibi eridiğini?

10.06.2016 00:26

ah bu okul ah ah ah eritiyo beni valla hasta olucam sonunda üzüntüden. Finaller açıklandı kalmışım ff le hemde. Ulan bütün dönem göt büyütüp yatsaydım da aynı sonucu alırdım of ya of..

ne olacak bilmiyorum. Ramazana girdik buarada bu 4. günü. Fene değil ama bütünlemelere çalışamıyorum ya Allahm çnkü biliyorum 50 60 alamıcağımı kalıcapımı. yaz okulunda hangi dersleri alırım onuda bilmiyorum kaç para veririm onuda bilmiyorum. 

geçen dayım geldi saolsun bi miktar para verdi teyzemde gönderiyo arada bir onlardan Allah razı olusun bide annemden tabi. Yani babamda arada 5 10 veriyo bişiler ama anca akbil param yada o günlük yemek param oluyo o para.

moralim sıfır canım sıkkın hiç mutlu deilim Allah biliyo ya canım sıkılıyo.

Şu okul bitseydi ah şu okul bi bitseydide o diplomamı aldığımı bi görseydim.. Herşey çok güzel olacaktı eminim çok güzel olacaktı:(

Şimdi diceksin ki sende hep kötü şeyler yazıyosun her defasında üzügünm moralm bozuk bilmemne diyosun diceksin olumlu düşün evrene mesaj gönder diceksin farkındayım.. Şöyle söyliim ben buraya ne zaman güzel birşeyler yazsam hemen ertesi gnü başıma çok kötü şeyler geliyo valla bak öyle bi şansım var evren beni götünden anlıyo ne zaman olumlu düşünsem bişi oluyo..

bide bende şans yok yani böyle sölemiyim diyorum ama bak harbiden öyle. Mesela en basitinden yarın doktora gidicem, geçen gün randevu aldım bisürü doktor var işte 2 tane yr doç var dedim yr doç olsun iyidir falan. Bitanesi full doluydu bitaneside anca yarına bir iki saati boştu neyse aldım ondan snra netten bi bakıım dedim o dolu olan doktor bildiğin iyiymiş baya tipinede baktım muhtemelen benden biraz büyüktür fenada değil. Bİde dedim benim doktora bakıım kel ve yaşlı muhtemelen evli zaten hakkında çokta yorum yok bak şansa bak.. Neyse inşallah iyi bir doktordurda beni uğraştırmaz canısı ordan buraya sevgilerimi evren vasıtasıyla gönderiyorum inşallah oda yarın bana sevgilerini gönderir..

 

2 3 ay önce psikiyatrsite gittim moralm bozuk blmemne die adam hiç bişeyin yok dedi çokta sakin bi adamdı ve çok tatlıydı yeşil gözlü falan fakat gözlüklü ama adam bakmadı bile yani ay gerçi baksa gözümde ezik durumuna düşerdi sonuçta bana bakan herkese bakar.. 

Bide ben dışarıya hep sevimli sıradan tatlı semaptik biri olarak gözüküyorum . Ulan bikerede güzel seksi vs olıım dimi yok. Gerçi seksi olmam mümkünde değil spor giyiniyorum bikere yani ama en azından arada bi güzel deseşer anca tanıdıktan sonra diyolar..

ay herkes gerizekalı valla bitane akıllı yok etrafımda... sonra gel aşk iste mutlu bişiler iste. Olmaz tabi olmaması normal..