arayı açmışım gene :) (annelerceeeeğğ)

01.10.2018 23:15

Neden bu kadar uzun zamandır yazmadım bilmiyorummm ama neler oldu neler bir bilsennn.. öncelikle şunu belirtiyim, bazen hala ya ben napıyorum dediğim oluyor ama kesinlikle onu çok seviyorum. o da beni seviyor yani öyle diyo ben de ona inaniyorum.. sen çok başkasın diyo ki klasik bu tamam ama bundan sonrakiler çok hoşuma gidiyo.. daha öncede aşklar yaşamıştım ama hiç bu kadar hissettiren olmamıştı diyo. her insan böyle bir aşk yaşamalı çok şükür sen çıktın karşıma diyo.. bana bikeresinde dedi ki beni kimse böyle sevmemişti sevdiyse de hiç kimse senin kadar güzel hissettirmemişti dedi nebiliyim hoşuma gidiyo bunlar..

buarada o benim annemle tanıştı ben de onun annesiyle :) o benim annemle tanıştı ve onu çok sevdiğini söyledi :) annemse ben karışmıyorum iyi bir çocuğa benziyor seni de mutlu ediyosa sıkıntı yokdedi. senden büyük gösteriyor doğru ama senin mutlulupun daha önemli dedi..

ben de onun annesiyle tanıştım.. kadın gerçekten annem gibi tatlı ve konuşkan fazla sevgi dolu gibi o yüzden sahtemi gerçekmi çözemedim :))

 

onunla ilişkimize gelirsek baya ciddiyet yönünde ilerliyo bana bi ara sözde nişanda aynı yüzükler mi takılıyo falan diye sordu.. sanırım gitmiş tek taş falanda bakmış Allahım yaa :)) kasım falan gibi teklif edecek heralde..

babana söyle falan diyoda bidaha derse dicemki sen bi evlilik teklifi et bakalım ben ne cevap vericem.. daha teklif olmadan neyi söylicem eve dicem nihaha :D 

kavga olaylarına gelirsek 2 3 hafta kadar önce ettik en son sanırım.. ikimize de iyi gelmiyo kavgalar zaten gece etsek sabaha tatlıya bağlıyoruz maşallah :)

 

Allahımmm herşey çok güzel olsun buraya ı said yesss dediğim günleri mutlulukla göreyim.. Birde sağlıkla huzurla oturacağımız sevimli ve güzel bi ev alsak kendimize kiralarda sürünmesek biyerden para çıksak..

 

ay bide şu evliliğin en çok gözümde büyüyen kısmı epilasyon ya :((( evdeyken hadi bi şekilde hallediyosun kim görecek diye de evlenince nasıl olacak valla tek çare lazer de üşenmemem lazımmm adahf:D

 

 

ayy lav yuu beee çok şükürrr...

 

NOT: İŞLER BOK GİBİ .. Allahım şöyle çok seveceğim bi işim olaydı ne güzel olurdu ya :( neyse bunada şükür..