ayrılmışşşş mı??

13.05.2017 21:48

evet o kızdan ayrılmış sanırım bir iki ay oluyor, ya da ne kadar oldu tam bilmiyorum. Ama tüm sosyal medya hesaplarını kapamış bildiğin diceksin ki en nerden biliyosun ayrıldığını. Valla öyle tahmin ettim kızın sosyalinden. Emin değilim yani. gerçi ayrıldıysa ya da ayrılmadıysa bana bi yararı yok onda hemfikiriz yani. Belasını bulsunda gerisi mühim değil, yaptıkları yanına kar olursa içimde kalır çünkü arabasına sıçtığım..

Zaten galiba ben evde kaldım ya :( evde kalma gibi bi derdim yok küçüklüğümden beri free takılan biriyim gerçi ama işte bazen koyuyo yalnızlık. Bunu kimse anlamıyor tabi. Bazen diyorumki amaan heyecan için takılıyım falan ama yok yani yapım öyle değil midem kaldırmıyo öyle laylaylay ilişkileri. Yoksa gelen oluyo 1 2 kişi. öyle çok ta gelen olmuyo. ya bide demiyomu büyükler ay ne kadr güzelsin bla bla mk bi yaşlı teyzelere göre güzelim demekki sdAS:DasF:AD: sıkıldım.

Ya zaten geçmişte reddettiklerim birer birer evleniyo sinir ediyolar beni. bok mu var abi neden evleniyosunuz ne dir yani probleminiz. Evlenen arkadaşlarımdan bahsetmek bile istemiyorum zaten bir de o arkadaşlarımın akrabaları sanki anlaşmış gibi her gördüklerinde aaa senin yok mu kimse demiyolarmı öldüresim geliyo..

Zaten daha okulum bitmemiş, iş desen nasıl olck bilmiyorum şurda 30ma kalmış kaç sene..

ağla kalbim ağla mk