bi bok yok can sıkıntısı

20.03.2015 19:14

valla canım sıkıldı bi yazıyım dedim, projeler çizimler derslerin arasında gidip geliyorum mk doğru düzgün diğer dersleride çalışamıyorum bu boktan proje bitirme çizimler yüzünden nolucak sonum bilemiyorum..

 

çok sıkıldım ya benim yaşıtlarım milyarları götürürken ben okuyorum bu canımı sıkıyor aslında eskiden bu kadar üzülmezdim nasılsa beni seven biri var diye mi acaba, belkide şimdi oyüzden böyleyim..

o napıyo ne ediyo bilmiyorum inan en son işte o yaızıyı gördükten sonra yani bidaha hiç bakmadım ne ona ne arkdşlarına ne de akrabalarına bakasımda gelmiyo.. Napıcak mk gene bulmuştur birini ya da belkide aynı kişiyledir bilmiyorum.. onun arkaasından çok ağladım şimdi düşünüyorumda hiç sahip olmadığım bir şeyi kaybettiğim için ağlıyormuşum. Hiç olmamış bir şeyin altüst olmuş umutlarımın hayallerimin beklentilerimin yasını tutmuşum ne saçma. aslında hala tutuyo gibiyim ama saçma yani. O beni hiç sevmemiş mk düşündükçe buna varıyorum sonrada yok canıııımm diyorum onu bile hazmedememişim hala kaç senedir.

'bugüne kadar hep çıktım dipten gene çıkarım. Bu sefer eskisinden daha yorgun daha güçsüz daha eksik. Ama çıkarım.' bu sözü çok sevdim. Gene çıkarmıyım bilmiyorum ama şuanda tam olarak dipte olmasamda o yakınlarda debeleniyorum. hayat eninde sonunda kumdan kaleleri yıkıyor mk ya altında kalıyoruz ya da silkelenip yolumuza devam ediyoruz. Bende etmeye çalışıyorum işte.

o değilde çok sıkıldım.