baş belası servis dersleriii

21.01.2015 01:19

Bütün bölüm derslerimden geçtim.. Büte gireceğim dediğim sevsi dersinden de bugün bütünlemeye girdim ama kötü geçti. Kalıcam sanırım ve buda kesin olarak okulumun bu dönem uzayacağını gösteriyor. Yarın gidip hocayla konuşmayı düşünüyorum ama çok çekiniyorum ya nasıl bir tepki alırım bilmiyorum. Ama bu dersten geçmeyi çok istemiştim ama çalışmadım işte son bikaç gündür gene depresyonda gibiyim evde oturmak yaramıyor bana..

Onu gene rüyamda gördüm, bir sınıfta karşılaşıypruz böyle anfi gibi bir sınıf ama küçük sadece sıraları yukarıya doğru ben biraz üst sıralarda oturuyorum arkadaşlarla oda geliyor önlerden bir sıraya oturuyor, sonra ben kafamı çevirdiğimde göz göze geliyoruz ama ikimizde aynı anda kafamızı çeviriyoruz. Benim kalbim kıpır kıpır oluor sonra hoca bitiriyo işte dersi veya konuşmayı bu en aşağıdan en üstteki kapıya gidip çıkıyo ama ben en üstteyken aynı hizamdaki kapıya yetişemiyorum. Çünkü arkadaşlar beni oyalıyor falan ama ben hiç birini dinlemeden onun arkasından gidiyorum uzun geniş aydınlık bir koridor var bizim yemekhanenin koridoruna benziyor. Koşuyorum birazcık solda bir kısa koridor ve sonunda camdan kapı var. Camından dışarı bakıyorum yok orda değil ileriye bakıyorum orada da değil. Kaybediyorum onu birkez daha kaybediyorum. Rüyam da bile kaybediyorum. Gene gitti yani ağzına sıçtığımının çocuğu.

 

Böyle işte bu psikolojiyle girdim sınava kötü geçti zaten çalışamamıştımda. Hocayla konuşsam, bana dese ki daha ikinci dönemden de dersin var belki onlarıda veremiceksin dese, ya da senin gibi olan herkese yardım mı ediim dese ya bilmiyorum ya kötü bi tepki almaktan korkuyorum. Bide ben şimdi büttün 20 falan aldıysam hoca bana nasıl yardım edecekki ya boş kağıda puan mı verecek. Bitaraftanda gideyim konuşayım ne kaybederim ki diyorum. Bundan sonra belki bikere daha göreceğim o hocayı belkide hiç görmicem sonrasında pişman olmaktansa konuşayım ne var diyorum..

 

Bilmiyorum kafam çok karışık, kalbim her zamanki gibi kırık ve moralim çok ama çok bozuk.

 

Hiç iyi değilim.

 

NOTTTT::: buarada hani geçen bi hocayla ilgili bi rüya gördüm falan anlatmıştım ya. Hehhh o rüya neye delaletmiş öğrendim. Bizim bi arkadaşın ortak arkadaşı bi okulda öğretim görevvlisi, bu bizim hoca o kıza yazmış baya kız reddetmiş. Bu olayı öğrendim canım o rüya bunan delaletmiş gördünmü acayip şanslıyım, rüyalarım bile başkasının kısmetinden bahsediyomuş bana da haberim yokmuş, ne hoş..

 

 

NOTTT' 20,03,2015 hocayla gittim konuştum hiçbirşey değişmedi ve o dersten kaldım. hoca aynende tahmin ettiğim şeyleri söyledi kötü bi tepki vermedi ama yardım edemeyeceğini açık açık söledi ve kaldım. zaten şimdi yeni bi dönemin içindeyim bu dönemide geçen dönemide sıçıım saygılar.

 

 

EDİT: hocayla konuştum kadın çalışsaydın dedi ama öyle sert değil yani muhabbet eder gibi oldu durum, oturdum kadının dertlerini dinledim herkes yazıyomuşta bisürü kişi mail atıyomuşta çok sıkılmışta oda üzülüyomuşta bla bla bla dedim haklısın hocam, nediyebilirimki konuşup duruyo karşımda. Sonuç olarak  o dersten kaldım.. Hocaya hiiiç kızmadım valla ama tek kızdığım nokta şuydu ben DD ile kalmıştım ama bütünlemeden sonra notumun FD olduğunu gördüm. Ulan orospu çocuğu ulan piç kurusu tamam ben sana hak verdim valla dedim kadın haklı ben çalışmadım diye ama geliyorum sana konuşuyorum insan DD de bırakır ya böyle bir puştluk böyle bir ibnelik olabilir mi?? Aradan 5 ay geçmiş hala aklıma geldikçe sinirleniyorum ya böyle bir arkadan vurma olmaz arkdş valla olmaz!