beklenen yazıya hoşgeldiniz :)

19.09.2017 23:09

uzun zaman oldu farkındayım :) bayadır içimden gelmiyordu yazmak. Şuanda nev açtım arkadan duygusal duygusal takılırken yazayım dedim. Uzun zamandır beklediğin haber geldiiiiii.. Yok daha sevgili bulmadı bu haber o değil sdasfag:D mezuuun oldum eveet :))))))))) artık karşınızda mezun fakat işssiz bir arkadaşınız varrrrr tişikkirliirrr toşokkoorrloorrr vee teşekkürler sadafag:D

ne yapacağımı ben de bilmiyorum ama üstümden bir yük kalkmış gibi hissediyorum. Tam olarak özgür değilim ama sanki kelepçelerim de yok gibi. Mutlu musun diye sorarsan eğer; bu mutluluk mu bilmiyorum sanki boşlukta gibiyim ama düşmüyorum öyle duruyo gibi, hani böyle tepede durursunda tatlı tatlı eser ya önün boşluk arkan da ise kum taş ağaç falan öyle işte :)

huzurluyum ya valla :) zaman zaman işssizlik canımı sıksada, laa evlenecek birini bırak sevigli bulamadım yeaaa desemde şu okul mevzusunun kapanması beni rahatlattı valla ne yalan söyliim ::)

zaten son zamanlar da başıma ağrılar giriyordu yaa offf kabus gibiydi kurtuldum yani.. Biliyor musun aslında bu kadar rahatladığımın farklında değildim, sanırım yaşımdan dolayı işssizliği fazla takmaya başladım ama şuraya yazınca farkına vardım.. İyi ki yazmışım :))

 

hayatım böyle işte, zaman o kadar çabuk geçiyor ki ne zaman sabah ne zaman akşam oluyor anlamıyorum. Allaha çok şükür bi sıkıntım yok, dediğim gibi huzurlıuyum.. iş mevzusunu ve aşk mevzusunu çok takmamaya çalışıyorum :))

 

eskiyi sonunda bırakabildin mi diye soracak olursan eğer :) sosyal hesaplarını kapaması benim yararıma oldu aslınad bayadır bakmıyorum ne var ne yok diye.. yeni bir şeyler istiyorum sanırım..

ama öyle sıradan birini olmasını da istemiyorum işte.. Bir iki kişi vardı benden hoşlanan bir iki mesajlaştık ama içime sinmediği için sürdürmedim. Çünkü biliyorum sinmediğinde sonra bi bokluk çıkıyo üzülüyorum, o yüzden o sayfalar da öyle kapandı. yoksa ben de istemezmiyim gönlüme göre birini, kim ister ki? böyle rahatım huzurum yerimde okey ama insan bazen dertleşecek birini arıyor. arkadaşlar aile var ama işte başka birini de zaman zaman arıyor insan.. yoksa keyfim yerinde :)

 

sanırım bu günlük bu kadar yeter. umarım en kısa zaman da en mutlu şekilde diğer beklenen yazıları da yazarım sana :)))) şimdilik hoşşçaaakaaal

 

 

Allahım sen hep yanımda ol bana yeter!