ben gerizekalıyım!!

01.11.2014 20:02

li... ile başlayan bi sitede benim profilimi görüntülemişti bu, bende bu sitede aptal aptal gezinirken yanda bunun fotoğrafı vardı onun altındada  başka birşey vardı. Gittim onu tıklarken bu malın profilini tıkladım . Çok gerizekalıyım ya çok! Tabi gördü onun profilini görüntülediğimi kimbilir neler düşündü :( o da benim profilimi görüntüledi falan demiştir. Ay bide eğer yanlışlıkla benim profilimi görüntülediyse daha da kötü yaaaa. Ben yanlışlıkla yapmıştım kıza bak hemen atladı demiştir. Üstelik sanırım yeni birini buldu adi şerefsiz benim üstüme kaç kişiyle çıktı bilmiyorum bile of ya of :(

çok kötüyüm yaaa böyle bir yanlışlığı bana neden yaşattın Allahım. Onun nasıl bi şerefsiz olduğunuda bütün gerçekleride biliyodum, hani eğer gözüm açıldı diye yaptıysan valla gözüm açıktı zaten yaa, neden böyle oldu ki:(

çocuğun göt 1500 km havada dolaşmıştır bugün kesin, hele bide yeni bi sevgilide yaptıysa (yani tahminlerim doğruysa, yaptı diye düşünüyorum iletisinden dolayı) neyse işte yeni bide sevgili yaptıysa, göt ego tavan yapmıştır.

Şuanda kendimden nefret ediyorum, ondan ayrıca nefret ediyorum. Taksim meydanında sallansın istiyorum. Böyle bi hata yaptığım için kendimi hiç affetmicem ya hiçççç. Yanlışlıkla yaptığımı hiçbirzaman bilemicek sölesemde inanmaz zaten ayrıca neden söyliim böle bişeyi ya neden yani.

Allahımmmmmmmm hani benim çok tatlı bi sevgilim olcaktı bu o.. ço... unutacaktım mutlu mesut bi hayat sürücektim, bu köpek gibi peşimden koşup havlayacaktıda ben hoşt diyecektim. Hani benim yüzümden yataklara düşecek ailesi yana yakıla beni arayıp nolur son bi kez gör bu muşmula suratlıyı diyecekti.. Hani böyle olcaktı yaaaa :((((((((((((((((((((((

 

şuan bombok bir durumdayım :(