ben seninle evlilik düşünüyorum dediii

13.08.2018 23:48

Selamm

İlişkimiz devam ediyor. Geçen hafta küçük bi tartışmamız daha oldu konu da 6 saat ona cevap vermemişim. oysaki onun bana yazdığından sonra 3 4 saat falan ediyodu Allahım yaa. 

onun dışında iyi gidiyo iki hafta önceki buluşmamızda bana ben seninle evlilik düşünüyorum dedi. annen rahatsız biliyorum, daha da erken belki ama ben böyle düşünüyorum ve bu konuyu seninle annen iyileşince konuşmak istiyorum dedi bende peki dedim. Anladığım kadarıyla seneye yaza kadar bu işi bitirmeyi amaçlıyo. yani yazın evleniceğimizi düşünüyo..

Bana gelince, evden izin almaktan falan çok sıkıldm. Anneye ayrı babaya ayrı dert anlatmaktan nebiliyim biyandan da evlilik çok büyük geliyp. Ben şuan maaşımdan gram para harcamıyorum ama diğer türlü tüm param gidecek falan . sonra yemeği temizliği vs bunun yanında bu ev alamayacak biliyorum o yüzden kiraya çıkılacak.. birsürü sıkıntılı olaylar var..

bir de sevgi olayı var maneviyat var.. beni sevdiğini düşünüyorum yani arada atşıyoruz tartışıyoruz falan ama aslında güzel gidiyo.. yanyanayken hiç dayanamayıp habire öpüyo bu bazen beni rahatsız etse de hoşuma da gidiyo. Rahatsız etmesinin sebebi ülke malum sırf öptü diye bakmalar falan olursa diye çekiniyorum aslında doğal bişide burası malum..bunun yanında benden büyük.. büyük olduğu da bence belli. başlarda belli değil falan diyodum da belli ya .. ben yanında küçük duruyorum doğal olarak tabi arada kaç yaşında var.. sonra o evlilik düşünüyo ki çok haklı, sevgilisiyle gezmek istiyo ki burda da çok haklı.. ona sonsuz hak versem dee yaş, iş ev bu durumlardan içine siniyomu dersen.. sanırım sinmiyor..

ama ona  çok alıştım, onu seviyorum bu doğru.. bana olan ilgisini sevgisini seviyorum. bana biraz eski sevgilimi de hatırlatıyor bu ilgi bu yüzden biraz korkutuyorda çünkü o saçlarımı bile toplar biriktirirdi (gerçi bu da şimdi biraz psikopatça geliyo asdad) ama sonra aldattı beni. gerçi onun yaşı buna göre küçüktü ve ben doğru düzgün ilk sevgilisiydi. bu herşeyi yaşadım falan diyen biri ama bilemiyorum. seviyorum işte onu, bazen onu kırsam da ya da o beni kırmış olsa da.. ama olay ciddileşecek gibi. hem istiyorum bunu hem de deli gibi korkuyorum.. beni çok sevsin istiyorum ama biyandan da onun yanlış kişi olduğunu düşünüyorum.. yanlış derken bana uymayan..

eğer bana karşı olan sevgisi doğruysa bence ben.. ben ona göre az seviyo olabilirim ama onun sevgisinden de emin olamıyorum.. korkuyorum belkide.. ama ona çok alıştım..

bana ben artık sensiz yapamam seni çok seviyorum diyo ama yapar eminim yapar.. asıl ben baya zorluk yaşarım.. bende yaparım ama çok zorlanırım.. ona çok alıştım ya, yanından ayrıldığımda o kadar üzülüyorum ki ona sataşıp tartışma çıkarıyorum.. onun yanında olmak istiyorum gerçekten çok istiyorum bunu..

 

ama içime siniyomu diye sorarsan, sinmiyo. çok üzgünüm ki sinmiyo.. 

benden büyük olması ve mesleği bunda kocaman bir etken, ailesine aşırı düşkün bu da beni bazen korkutuyo.. çok ama çok üzgünüm.. onsuz yapabileceğimi bilsem, bencillik farkındayım özür dilerim..

kendimden, karakterimden özür dilerim.. birazcık daha bakıcam bir kaç ay daha .. eğer bir kaç ay daha böyle hissedersem mert bir şekilde ona olmayacağını söylemeyi düşünüyorum. onu çok seviyorum ama ben ona göre doğru kişi miyim emin olamıyorum..

 

zamana ihtiyacım var.. tatile ihtiyacım var.. beni çook ama çook sevmesine ihtiyacım var hem de çoook..