beni bu saatte uykusuz birakanlar ins bi omur mutsuz uykusuz yasam surerler hemde hepsi

28.01.2015 02:28

Zaman ne cabuk geciyor. Yillar once gelecek hayalleri kurdugum, benu cok sevdigini bensiz asla yapamayacagibi dusundugum kisi suan bi baska kizla hayaler kuruyir. Velkide vugun onu dusleyerek uyudu. Cpcuklugumu özlüyorum.  Onunla ilk zamanlarimi ozluyorum. Kiymetini bilemedigim her anı dusunuyorm ve özlüyorum. 

Allahim diorm karsima nolur guzel bi ask cikar.. ve bayram sabahini hatrlatan o kiz ins cenaze evni hatrlatr o pic kurusuna diorm. Demeden duramiorm. Hazmettimmi blmiorm yasananlari ama artk yuzum gulsun istiyorm.

Kaderimde hep eski sevglilerimi baskasyla gormek varms lanet olsnki..ben gecmisine taklp kalmisken ustume baskasini sevmis olmasi velkide aldatlmktan daha cok koyuyor. Harbiden canim aciyo ..

Gecmis gecmiste kaldi gelecek benim elinde die avutmaya calisiorm kendimi sonra elime siciim diorm. Elime sicsaydmda ona tee yillar once ilk msji atmasaydim. Rlime sicsayfim da onu affetmeseydim. Elime sicsaydimda aldatlgmi kendimi hazir hissedince onun yuzune vursaydim. Elime sicsaydimda onun profilne bakpta baska birini sevdigini gormeseydim.. keske sadece beni sevdgi gunler3 doneblsem..

Keske herseyin mukemmel oldugu ogunlere geri doneblsem kahretsin ya . Beni nasil unutabildi bian bile pisman olmadan nasi bi baskasina kalbini acti ben bu kadar gerizekaliyim iste bak kimseyle brlkte deilim ama o kendisine bayram havasi yasatacak birini bulms bile ablasi falanda begenms... inss o kiz hepsinin cehennemi olur inss o kiz hepsinin anasini aglatp benim alamadgm intikami alir. Ins o kiz onun mk inss