benim hala umudum var

10.07.2016 01:00

bugün okuldan arkadaşlarla buluştuk tabi onlar mezun ben mal.. Özlemişim onları ama mezuniyet aklıma gelince moralim bozluyor..

aşağıdaki soruları sonra cevaplamak istiyorum olunca yani yanına tarihleri yazmalıyım..

ne zaman mezun olucam?

Ex aşkm bana bidaha ne zaman mesaj atacak? ya da atacak mı?

peki ne zaman işe giricem?

ya yurt dışı hayalim, gerçek olacak mı?

ne zaman aşık olucam?

ne zaman, işte bu evleneceğim adam dicem?

ne zaman evlilik teklifi alıcam?

ne zaman evlenicem?

çocuğum olur mu? olursa ne zaman?

peki beni sever mi o yavrular?

ne zaman mutluyum ulaaaaannn diye huzur içinde bağırıcam?

huzur içinde bağırmak ne demek? bunu ne zaman anlarım?

soru sormayı ve noluur Allahım nolurrr bu olsun demeyi ne zaman bırakıcam?

şunu bunu yapmalıyım diye düşünmeyi ne zaman bırakıcam??

 

ne zaman mezun olup aşık olcam? ay bunu sormuştum :)

 

-benim hala umudum var, isyan etsemde istediğim kadar!-