bi 2 ay'ı daha devirmişim !!

15.11.2016 23:14

en son yarın en yakın arkadaşımın nikahı var demişim, şimdide şöyle başlıyorum cümleye 'yarın bi arkadaşımın kınası var' anasını satıım evlenen evlenene.. neyseki uzun bi süre (en azından mayısa kadar falan) evlilik durumlarını kapatıyorum çok şükür. zaten biraz daha devam etseydi yakında kusardım :)

bir de demişim ki bir daha bakmadım onun profile vs. diye. aha bugün baktım baktımda noldu mk rezidansta oturuyo çocuk altında son model spor araba elinde son model telefon daha ne olsun yani. Ne olabilir ki. Bide keyifli keyifli foto atıp altına justdoit yazmış onun justdoitini skm. o kızda o evde fotolar atmış zaten birlikte tatillerede gitmişlerdi. aynı evdede kalmışlar demekki çocuk beni neden düşünsün ki. ne gerek var.

yalnız bugün bi kez daha inceledim yok abi kız harbidende güzel değil yani. mk zevksizi. hayat kalitesini baya baya yükseltmiş ama mide kalitesi aynı mk hatta aynı oran da düşmüş.

okul fena değil ya ilk vizeler oldu daha. gerçi f biraz kötüydü ama bakalım. her zamanki gibi inşallah bu on olur bu son diyorum..

havada buz gibi mk bu havada kına mı olur sikcem böyle işi götürcek arabada yok. mk çocuğu okdr ibnelik yaptı altta son model araba ben kuaförden salona otobslemi gitsem die düşünüyorum.. bide bisürü foto altına sabır ettik bilmemne yazmış..

of Allahım offfffff ben mi sabredemedim de bunları görüyorum acaba bilmiyırunki

 

allahından bul yaa harbiden bul!!