bir dönemin daha sonu

01.02.2017 22:47

 

 

 

bayadır yazmamışım buraya başıma bi dünya şey geldi.

önce lanet okuldan başlıım bi dersten geçtim diğerinden kaldım okul yarım dönem daha uzadı. moralim diplerde

sosyal medyada bitane kadının fotosunun altına yorum yapmıştım, kadında benim yoruma cevaben başkasına sipastik o işte falan demiş , neyse işte meğerse bu kadın mesleğinde sahteymiş diploması yokmuş ifşa edildi ifşa edilirken tabi bi dünya sosyal medya ekran görüntüsü kullanıldı işte bi baktım kullanılan 500 100 ekran görüntüsünün bitanesinin içinde ben de varıım. Ben şok tabi önce bunu paylaşan kişşiyle görştm ins..hesabından kaldırdı sonra başka bi forum sitesinde gördüm ordanda kaldırdım falan.. Derken bu instgramda paylaşan kişi blog açtı ordan bitürlü kaldıramadım. kadın inat etti bianda kaldırmadı. Neyse ki bunu ortaya çıkan kadını başkası başka bişi için tehditmi etmiş her ne bok olmuşsa daha devam ettirmiceğini açıkladı ama blogda benim yorumlar kabak gibi duruyo yani hala öle.. Neyseki olayla bi ilgim yok Allahıma çok şükür..Yalnız ne mal kadınlar var ulan madem o mesleğe ait diploman yok varmış gibi davranıyosun bari insanları ezip hakaret etme ya senin yüzünden bende alakam olmayan olaya dahil oluyodum az kalsın..zengin olsaydım o ekran fotosuı paylaşana kesin daha fazla şey yapardımda işte mahkemeydi paraydı uğraşamadım. Allah beterinden saklasın..

aşk haytında tık yok aynı duruyo yani.. biara düğünde bii kısmt çıktı çocukta fena deildi ama aleviymiş bende sıkıntı olmasın die istemedim. oda ayrı bi olay 

aynı din ama mezhep yüzünden sıkıntı çıkıyo saçma sapan işler.. sevenler mutlu olsa nolur sanki yani..

 

eskiside hala o kızla, geziyolar  mutlularmı bilmeiyorum ama inş değillerdir. Onları da Allaha havale ettim.. buarada telefonum ve tabletim bozuldu ilk çağ hayatı yaşamaktayım şuan bu yazıyı pc den yazıyorum..

 

Allahım inşallah bu okulum biter amin.