' #kayahan '

03.04.2015 17:02

Kayahan vefat etti malesef. Mekanı cennet olsun inş. O kadar çok güzel şarkıları var ki hangi birisini dinleyeceğimi şaşırdım :) böyle güzel insanlar hep gidiyor..

 

Küçükken annemin aldığı kayahan kasetlerini hatırladım, aynanın karşısına geçip şarkıyı söylediğim çocukluğumu, aşk şarkılarını sevgilim için söylediğim gençliğimi gerçi hala gencim de böyle sevdiğin birini kaybedince yaş atıyorsun sanırım.. şarkıları çok güzel dinledikçe çocukluğumu hatırlıyorum, anılarımıı.. onunla büyüdüm çok şanslıyım sanırım..

kimi sevdiysek gitti mk.. buarada eski sevgilim ya beni engelledi ya w...ta herşeyini gizledi bilemiyorum ama hala üzülüyorum. Kayahan da öldü, haberi var mıdır onun şarkılarını dinlerken hala aklıma onun geldiğinden..

Reklamlarda bile mutlu bi yuva görünce gözlerim doluyo lan var mı böyle bişi. Bi sigorta reklamı var adam böyle çalışıyo gecelere kadar maç falan izlemiyo kızlar bekler diyo, evine gidiyo karısı kızı kapıyı açıyo ay ben orda bi başlıyorum ağlamaya. Lan neye ağlıyosun mal dimiii..

Acilen aşık olmalıyım sanırım..

 

ulan kayahannn ulan müzeyyeen gittiniz de iyi mi oldu. şarkıcı kalmadı ülkede mekanınız cennet olsun yaa.. Cennettekilere söyleyin şarkılarınızı..

Neyse çarpılmadan kaçıyorum ben, güzel bir kayahan şarkısıyla veda ediyim diyorum ama hangisini paylaşacağımı bilemedim o yüzden şuan dinlediğimi paylaşıyorum..

'bir garip serçe'; yandımıııııııııı buuu postanneeelleer yıkıldımııı yoksaaaa lalaly lalaly

https://www.youtube.com/watch?v=USSzqUfOTQc&spfreload=10

 

ay bide bu olsun off hepsini paylaşasım var yaa adam okuyo abiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

elmanın yarısı .  https://www.youtube.com/watch?v=Pmy_BZrDfMk&spfreload=10