BİR GÜN ÇOK ZENGİN VE BAŞARILI BİR İŞ KADINI OLACAĞIM!!!!

07.03.2016 21:13

evet bu yaşımda hala okulumu bitirmemiş beş parasız üstelik deneyimsiz. ayrıca okuduğu bölümle alakası olmayan biri olabilirim ama inan bana bi gün bu satırları okuduğunda harbiden oldu kız ya helal olsun diceksin. Bi gün çok ama çok zengin başarılı ve yoğun bi kız olcm. Bu gün bana ordan burdan kısmet ayarlamaya çalışan evde kaldığımı düşüneni hala okul bitmedimi diye ağız kıvırıp ezici bakışlar atan kişiler gün gelicek benimle selamlaşmak için can atıcak ama ben çok yoğun oldğum için onlara mesaj bile atmıcam..

Arkadaşım nişanlandı tabi ordan burdan kısmet bulunmaya çalışıldı bana buna annem bile dahil ya. Bitane çocuk varmış tam sana göre bi görüş dedi komşu istemiyorum dedm aslında teorik olarak demiş sayılmam ama bunu ima ettim biyerde neyse işte sonra annem bana diyoki yalnız kaldığımızda, bencede görüş yalnızmı yaşıcaksın hep okulda bitmiyo bari sevgilin olsun diyo :( şuan hayatım bombok olabilir ama ben inanıyorum ya bigün imrenilen bi hayat yaşıcam. ve yoğunluktan başımı bile kaşıyamıcam ama görüceksin şu başlıktakileri gerçekleştiricem!

 

bi film izledim stajyer diye orda kadın genç yaşına rağmen 'about the fit.com' diye bi şirket kuruyodu. İşte böyle başarılı kadınlara bayılıyorum. He ben şunda banyo yapmaya bile üşeniyorum ayrıca çalışmam gereken bi dünya konu var falan ama görüceksin ya..

Burdan 30 yaşıma sesleniyorum diyemem zaten şurda 3 sene kaldı mk nereye sesleniceksin. Ama olacak abi olacak..

Tatlı gülümseyen, güzel gözleri olan ve maddi durumu ortanın üzerinde bir aşk bulucam veeee ben de çok iyi bi iş kadını olucam.

 

ZAMANLA HEPSİ OLACAK! İNANIYORUM MK İNANIYORUM Sİ-ZE-NE!