bir haftanın ardından 2.buluşma

14.04.2018 23:11

evet 1.çocukla bir haftanın arasından ikinci buluşma oldu. Baya 6 saat falan takıldık,6 saat boyunca hiç yemek yemedim ya garip bi şekilde bu aralar hiç iştahım yok ya niye böyle oldu bilmiyorum..

 

Buaralar durumları biliyosun ailede falan hastalık eksk olmuyo biliyosun işte. işyerinde de mutsuzum kafam çok karışık gene Allaha şükür tabi ama insan düşününce üzülüyo..

Bugün bana nasıl bi beklentin var vs gibi bi soru sordu. Nebiliyim bir evim bir arabam olsa yeterli sanırım bir de huzur öyle çok şeyde gözüm yok zaten ben de orta halli bi ailenin kızıyım falan dedim. Aslında öyle yani herkes en güzeli onun olsun istiyor ama öyle olmuyor hayatta işte. Neyse o kadar çok birlikteydik ki gözümü kapattığımda geliyor aklımagarip. Geçen hafta da öyleydi ama gün geçtikçe azalmıştı bu da azalır diye umut ediyorum. Bu iş olmaz gibi geliyo, eğitimden olsun yaştan olsun bi de boyu benden 5 cm falan uzun :) ama keyifliydi ya pek sıkılmadım.. Ona  da eve yaklaşırken kurtuluyosun benden dedim o da hiç öyle düşünmüyorum hatta keşke başka bi yere daha gidebilsek vakit olsa da dedi :) hoşlanıyo sanki bilmiyorum belki de numara yapıyodur ama neden numara yapsın ki dimi? Ben ondan hoşlanmıyor gibi gözüküyorum kendime de pek itiraf edemesem de hafif hoşlandım sanki ama önceki ilişkilerden dolayı pek kanmamaya çalışıyorum.. Yalnız komik ya bi de tabi daha başları biliyorum ama gene de beni düşünmesi hoşuma gidiyo, sevdiğim yere götürmeye çalışması sevdiğim şeyleri yapmaya çalışması off biliyorum bunlar hep etkilemek için ileride değişiyorlar.. gülümsetiyo işte genede. uzun zamandır yaşamadığım duyguları yaşıyorum gibi.. biraz akışına bırakmak istiyorum..

işte de pek mutlu değilim yapamayacakmışım gibi geliyor, nasıl olacak bilmiyorum...

 

olaylar böyle ... hayallerimdeki beni çok sevip herşeyden koruyacak kişi bu çocuk mu acaba? 5 sene geçti nasılsa benim diye düşünmeden ilk gün ki gibi sevecek herkese inat hep aşkla bakacak kişi bu  mu nerede bilmiyorum ama şu zor günlerimde beni bulsa çok güzel olacak gibi :)