'BİTTİ'

12.07.2014 17:03

'bitti' yazmış w..sap iletisine 3 saat önce. Ne oldu da bitti, zaten bitmemiş miydi? bizim şarkı sözümüz yazıyodu daha öncesinde, 22 haziran'da yazmıştı ama 1 ay bile tutamadı o iletiyi. Bitmiş. Ulan o..ço..u ne bitti, noldu da bitti, hayat sana güzel değil mi zaten hayatımı s..tin attın hala neyin tribindesin.

Onun haberi yok ama sürünüyorum bildiğin. Kendimden nefret ediyorum hala ona baktığım için, ondan nefret ediyorum g.tüne soktuğum burnu havada dolandığı için. Ondan iğreniyorum beni sevdi, kendine bağladı ve siktirolup gittiği için. BİTMİŞ ulan ben bitti demedim sana noluyo ibne. Bitsin lan bitsin.

Bitirmessen en adi o..ço..sun. İnş bana mesajlar atıp peşimde koşarsın da o 'bitti' kelimesini götüne sokarım. İnş Allahım o günleri gösterir bana. Sen kendini bi bok sanıyosun ya, Allah ne isterse o olur bu hayatta. İnş bu kulunun dualarını duyarda, sana haddini bildireceğim günler gelir...

 

Canım çok sıkılıyor, çokta acıyor.Gözümü kapatıyorum 'Bitti' kelimesi gözümün önünde, kulaklarımda yankılanıyor. 1 buçuk sene oldu hala ne istiyosun benden diye ona kızıyorum, bu kadar oldu hala niye onu takip ediyorsun diye de kendimden nefret ediyorum!!

İnsanın kendinden nefret etmesi en acısı :(