bu sefer ablan rüyamda

10.11.2015 00:33

evet bu sefer ablasını gördüm. ablası bizim eve gelmiş kocası ve çocuğuyla, neyse işte bu ve kocası baya baya muhabbet ediyolar annemle kocası acayip espriler yapıyo falan. Ben bunların karşılarına çıkmak istemiyorum çünkü tipim iyi değil makyaj falan da yapmamışım üstümdeki kıyafetlerde bok gibi bildiğin ev halindeyim yani, neyse işte çıkmak istemiyorum karşılarına ama abim zorla beni ittire ittire salonun kapısına getiriyo ve ben bunları görüyorum. Ablası gayet güzel bi biçimde karşımda kocasını hayal meyal ahtrlıyorum çocuğunuda hiç görmüyorum rüyamda. neyse işte benimle konuşuyo biraz ablası falan ben çay servisi yapıyorum bunlara mal mal. İşte odadan çıktığımda annemle konuştuğunu duyuyorum, benim için 'aslında spor akademisine gitse çok çok başarılı olurdu bence' falan diyo. Öyle işte sonra uyandım..yakın zaman da iki kere üst üste hem onu hem de ablasını görmek çok tuhafıma gitti acaba beni mi konuşuyoalr demekten kendimi alamadım ama sonra dedim neden beni konuşsunlar..

hepsi beni çok kolay sildi, sanki hiç olmamışım gibi.. hepsini anlarım da en çok onun beni bu kdaar rahat silmesini kaldıramadım ya zaten ....

 

okul boktan staj fena değil ama gerçi daha bi kere yarım gün gittim ama sevdim ya Allah utandırmasın...

buarada yarın 10 Kasım...

 

Allahım Mustafa Kemal Atatürk'ün mekanını cennet eylesin, kabir azabı çektirmesin . Vatanımıza milletimize ata sevgisi bağışla sen  Allahım bugünler çabucak geçsin bitsin.. Ülkemiz Atatürk posterleriyle dolsun taşsın inşallahhh, amin...