bu sefer kesin benden soğudu!

18.06.2018 21:59

herşey güzel gidiyodu ama benim işte kafama takılan şeyler vardı biliyosun.. neyse işte ben bugün arkadaşla konuşuyodum dedmki, onun yaşı biraz büyük ama ben henüz evliliği düşünmüyorum en az 2 sene falan dedim. oda o zaman bunu ona söyle boşa da umut verme bencillik yapıyosun şuan onunla gezerek falan dedi en azından düşüncesini öğren dedi.. haklıydıda ama yani ondan bi talep gelmedikçe ben pek açmamıştım konuyu..

neyse bugün mesajlaşırken, yarın görüşücektik zaten  ben dedimki yarın seninle bişi konuşmak istiyorum dedim. o da burdan yaz yada arayabilirim falan dedi bende ya aklıma bişi takıldı onu soracaktım dedim oda ne ile ilgili dedi bende ne ile ilgili olduğnu söylersem söylemiş olmazmıyım dedim. o da tama yarın konuşuruz ismimi yazmış... bende kızdın mı dedim evet dedi neden dedim. sen neden kızdığımı biliyosan ben de senin tavrını anlayabiliyorum dedi bende neymiş tavrım dedim yarın konuluruz dedi bende yaa merak ettim söylesene neymiş tavrım dedim oda yarın konuşuruz tartışmayalım dedi bende tavrımdan bu kadar eminken konuşmamıza gerek yok dedim.. o ne yazdı biliyomusun peki konuşmayalım yazdı.. inanabiliyomusun piç kurusuna bakkk .. bana ya banaaaa seni çok benimsedim beni bırakma diyen çocuk Allahın götü bana peki konuşmayalım yazmış. ulan ibne benim bunca zamandır seninle konuşmam zaten kocaman bir hata mk çocuğu.. ah salak kafamı sksnler ya.. bide az önce kendime kızıyodum keşke öyle yazmasaydım diye ulan en ufacık bişeyde tepkilere bak ya adamın.. zaten o görüşmeyelim tartışmasında da böyle olmuştu bianda parlamıştı.. nasılsa görüşürüm diye mi düşündü ya da kızdı.. off ya. alıştım ona alışmasam..
 
biyerde de iyi oldu diyorum kafama bisürü şey takılıyodu nebiliyim.. yarın buluşmaz heralde çünkü bu türler böyle iki gönlünü alayım yok. ya ulan ibne belki güzel bişi konuşucam mesajdan ne anlıyosun ya.. anladığı da doğruydu gerçi çünkü ona yarın ben şuanda evliliği düşünmüyorum eğer sen düşünüyosan ben seni oyalamak istemem diyecektim.. gerçi o konunun bu olduğunu bilmiyoda ayrılık vs olduğunu anlamıştır.. ama bende gerizekalılık hala onu düşünüyorum ulan o götüne bile takmıyodur şuanda beni.. bide bana yazmış biz aynıyız boookk aynıyız mk. ulan benim seni düşündüğüm kadar sen beni düşünüyomsun acaba..
ama ben malım kaç yaşına gelmişim hala evlilik düşünmediğim için kavga ediyorum lan benim yaşımdakiler erkekler evliliğe yanaşmıyo die kavga ediyo..
 
off napıcam bilmiyorum bu şimdi bugün hiç yazmaz..yarın yazar mı bilmiyorum. ibneyi de çok özlemiştim ya yarın göreydim iiydi.. soğumuş mudur ya bildiğin konuşmayalım yazdı çocuk..
 
sıkıldı galiba benden ya.. gerçi bu o ilk kavgamızda da atarlanmıştı ama ben görüşmeyelim dememe rağmen ne alaka falan demişti ulan şimdi direkt siktir etti beni..bak hala yazmadı.. bide çok alışmış bana bla bla bla. ulan şu erkek milletinin hepsi mi orospu çocuğu olur ya.. valla her biri ayrı bir şoka uğratıyo beni hayır hala niye şoka uğruyosam. bide göt seviyorum diyo.. ya ezberlenmiş 3 kelimeyi söylüyolar bizde salak gibi inanıyoruz..
 
oysa yazsa ya ben ani tepki verdim özür dilerim ki şu konu için hayatta dilemez..
 
ulan o değilde ben ona alışmışım bildiğin of ya.. zaten sevgisini çok söyleyen değil içten yaşayan daha çok severmiş..bu göte inandım o da benim ayıbım olsun.. ve bunca şeye rağmen mallığıma gel hala aklımdan iki şey geçiyorum, bugün yazar mı? ve yarın buluşur muyuz acaba?
 
işte ben bu kadar gerizekalı bir kızım alkışlayın benii...
 
 
Allahım nolur benden soğumamış olsun ya :( ne olur sanki biraz üzülse.. ulan hep ben mi üzülücem ya :(