burç uyumu

28.04.2018 12:31

yaa bu çocukla meğerse o kadar benzememiz burçlardanmışşşş. aramızdaki burç uyumu mükemmelmiş biliyomusun. hatta onun burcuna uygun sadece3 burçtan birisiymişim ben. tabiki benim burcumun mükemmelliğinden bu durum asdjkasda. yalnız şöyle bi sıkıntı var onun burcunda diyoki 'birini elde etmek isterse yapamayacağı şey yoktur elde ettikten sonra ise saçma sapan bir sebep olsa bile hevesi kaçar ve gider' ki çocukta bikaç kere soğuduğum zaman dönmüyorum geri dedi. bu beni baya düşündürdü çünkü ben buna bağlandığımda bu beni bırakırmı diye düşündüm biraz..aslında biliyomusun bu özelliğimiz bile benziyo ahdadha ama gene de korkuttu işte birazcık.. dediğim gibi burç uyumumuz harika işte o yüzden o kadar çok benziyoruz birbirmize galiba..

dün annemle konuştuk biraz, dediki çok iyi biri diyolar doğrudur dedi, yaşınında büyük olması seni koruması vs açısından iyi gözüküyo olabilir ama dedi içine sinmeyen bi durum varsa kesinlikle bırakabilecek kıvamda ol dedi. yani kaptırma kendini dedi. Bide gözlerinde bi fırlama ifadesi var bu çocuk seni çenesiyle tavlar dikkat etmen lazım dedi.. Eğer ki çocuk sana kapılırsa peşini bırakmayabilir dedi.. bide yaşı büyük görmüş geçirmiş seni daha rahat kandırabilir dedi, ki o konuda bende hak veriyorum sonuçta benim yaşadığım iki ilişki var ve ondan biraz küçüğüm doğru yani beni çok rahat kandırabilir.. yaşım küçük ve biraz güzelim diye kendine hedefte belirlemiş olabilir ben bunu tavlarım gibisinden... bilmiyorum bunlar beni hep düşündürdü hatta biraz soğuttu bile ama birazcık mesajlaşınca hemen gitti o soğuma.. ne olacak bilmiyorum.

bide dediki annem yaşıda kazancıda sana uygun bir olsa daha iyi olur belkide ilerde olur dedi, hani herşeyi olsun demiyorum bizde orta halliyiz ama öyle uygun bir olsa iki genç birlikte halledebilirsiniz dedi.. şimdi bu çocuğun bildiğim kadarıyla evi falan yok ya galiba o yüzden dedi bide yaşı biraz büyük işi de belli hani bana denk düşmez gibisinden.. ben de dedimki mesleğinin benden aşağıda olması ya da kazancının sence bir sorun mu dedim. o da senin için sorun değilse benim için de değil dedi. peki dedim ileride onun için sorun olur mu? o da dediki bilemiyorum olabilir belki dedi..

ya aslında annem benimle okadar güzel konuştu ki ama kafamıda karıştırdı birazcık. sen mantıklı bi kızsın duygularının önüne geçmesine izin verme dedi.. doğru söylüyo.. hem kendim hemde o fazla kaptırmamalı ama biyandan onun burcununda özelliğymiş bu, ya o kadar enerjisi güzelki bide etkilemek içinde bişiler yapıyo olabilir yani mutluyum onunla diğer etkenler olmasa.. bide enerjimizin uyumu çok iyi ya.. o daha önce böyle bir şey yaşamışmıdır bilmiyorum ama yaşamıştır heralde..bende aşık oldum sevdim ama bu enerji farklı bi durum.. öncekiyle de değişik bi duygusal bağ vardı tutku diyodum ben ona ama bunda enerjiler uyuşuyo ya sanki her an bişeye karar verip acayip bişey yapıcakmışız gibi anlatamıyorum..

belki bir iki kere daha görüşür sonlandırmaya çalışırım.. ama böyle zor zamanlarda, bazen kendimi o kadar yalnız hissederken üstümde böyle bir ilginin olması ve bu ilgiyi bu gibi etkenler yüzünden bırakmak istemek içime sinmiyo.. ilk gördüğümde ben bu çocukla evlenirim ya diye içimden geçirmiştim o hissi ilk buluşmada çenesiylemi yaptı yani bende bunu anlamıyorum.. bu ayrımı yapmam için zamana ihtiyacım var...

 

biyandan da ben bunu etkiledim diyip benden soğuyup beni bırakması fikri de azıcıkta olsa korkutucu gelmiyor değil.. ama eğer o benim için 'bu son şansım güzelde kız ben buna yürürüm havamıda atarım' benzeri bi düşüncesi varsa bu beni çok üzer. Allahım böyle bir düşüncesi varsa lütfen çıkar karşıma. ben beni gerçekten tertemiz en güzel şekilde sevecek birinin elini tutmak istiyorum. eğer bu öyle değilse ne olur bitsin daha da devam etmeden.. eğer öyleyse de lütfen bize yardım et :(

 

 

not: buarada yazdımmı hatırlayamadım o yüzden yazıyorum.. bizi buluşturan benim akrabam geçen mesaj attı ne yaptınız diye. çocuğun annesi ve o diğer akrabalarla buluşmuşlarda işte onlar annesine ne oldu görüşüyolar mı demiş. anneside bana birşey söylemiyo bilmiyorum demiş. bu çok hoşuma gitti ya ama asıl olaya gel. sonra benim akraba içeri gitmiş bunun anneside gitmiş içeri konuşmuşlar işte demişki o bana birşey söylemiyo artık zaten söylememeleri daha iyi demiş. Bi de biz görüşmedik ya annesi demişki 'çok üzüldü 3 kilo verdi' demiş. ulan madem bişi bilmiyosun nerden biliyosun görüşmediğimizi asdha demekki annesine dedi bu muhabbetler yüzünden görüşmek istemiyo bidaha kimseye söyleme diye :) tabi ben eridim asdad zaten bana da sanki ben kilo verdim ya falan demişti de ben kendi kilo vermemi söyleyince devam etmemişti. bana  1kilo demişti anası ne abartmış yalnız adsjf

acaba gerçekten üzüldü mü o kadar ya. yoksa üzülmenin sebebi diğer faktörler mi.. işte o ayrımı yapamıyorum beni ben olduğum için mi yoksa eğitim dış güzellik için mi istiyo bilemiyorum..

Bide annem dedi ki buna ayarlamak istiyolarmış kızları bu da kimseyi beğenmiyomuş hatta diyolarmışki sen fotoğrafına bakma direkt buluş diyolarmış. ama bana beni anlatırkende seni söylediler ben de tamam görüşürüz dedim demişti.. bi kaç saniyeliğine gördüğü için olabilir ama kısmete bakar mısın sdasda 

off öyle işte kafam bi dünya bildiğin bilmiyorum hayırlısı olsun.. eğer hayırlı değilse bitsin gitsin ya öylesi daha iyi, acı çektirtme yarabbim nolur.. :(