canım sıkılıyor canım gözlerinle olmayınca!!

17.12.2014 20:37

'canım bana bırak bu gece ellerini, aklımı alıp götürme bu gece

ellerimde kadehler yerine, ellerin olsun nolursun dur gitme

canım sıkılıyor, canım ellerinle olmayınca'

Kayahan'ın şarkı sözleri, ne güzel yazılmış dimi ?

Canım sıkılıyor gerçekten, okulun bitmemesi, onun dönmemesi, ailemin parasını yemem özellikle annemin ya canımı sıkıyor.

Bugün de babamla kavga ettim, dayım bana hediye aldı sağolsun annemle onu konuşuyorduk, o sırada babam da gülerek ''söyleseydin araba da alsaydı'' dedi, bende 'arabayı halam alır diye düşünmüştüm' dedim. Bu bi sinirlendi yok babayla nasıl konuşurmuşum, nasıl cevap veririmişim. Diyorum; 'sen espri yapmadın mı, al işte bende espri yaptım'. 'Hayır espri yapmadım ben' dedi, oo dedim demekki espri yapmadın falan fistan yani uzadı uzadı, annem girdi araya falan kıyamam onunla da atıştılar. Olay babalığına kadar geldi yani ne alaka dimi ama altta kaldıkça konuları çarpıttı da çarpıttı. Zaten uykudan yeni kalkmışım uyku sersemiyim onunda etkisi var heralde. Ama güzel laf soktum tebrik ederim kendimi :d Yalnız bütün bunlar bigün g*tmde patlıcak yani, kesin benim çocuklarda bana asi olacak, ben biliyorum bu adamı şimdi ah eder falan. ayyy yani çok tatlı şeyler yaşıyorm. O İçki içince, benim beyin dönüyo ondan heralde böyle ters davranıyorum. Küçüklüğümden beri içiyor ya sanırım artık hazmedemiyorum, bilmiyorum..

Finaller geldi çattı, dif. denk. dersinden gene kaldım eğer başka bi dersten daha kalırsam okul uzuyor ama Allahım inş uzamaz ya gerçekten artık bitmesini istiyorum, onu unutmayı istiyorum, Tuttuğum takım avrupa da kupa alsın istiyorum, zengin olmayı istiyorum..

Bir de canım sıkılmasın istiyorum ama canım sıkılıyor canım.

''Uyku tutmuyor gözlerimi, canım sıkılıyor canım gözlerinle olmayınca!!''

Kimbilir şimdi kimi düşünüyorsun, ben burda sana yanarken...