canım sıkkın

19.04.2018 12:30

şuanda işyerinden yazıyorum düşün o kadar canım sıkkın.. çocukla dün küçük bi tartışma yaşadık. buarada midem birkaç gündür bulanıyor.. çocukla da şundan dolayı tartıştık..

ya şimdi bizim buluşmamızı sağlayan akrabamız bu çocuğun da akrabası, bir de bu çocuğun akrabalarından da bir kaç kişi bu olayı biliyor ayarlama olayını yani bunların içinde benim sevmediğim iki kişi de var. neyse işte bunlara söylemişmi nolmuş.. benimde akrabamın kızı geldi bana dedi işte herkese söylemiş ikinizin arasında kalsın bu şu çok dedikoducu laf olmasın diye söyleyince ben sinirlendim.. çocuğa sordum böyle bir şey yaptın mı diye.. sorum ona sitemli gelmiş öyle dedi sonra cvpta verdi ama tatmin olamadım verdiği cevaptan ben de biraz rest çektim sanırım.. en son işte ben uzatmak istemiyorum artık dedim o da sıkma canını yazmıştı ben de hiç sıkmıyorum merak etme dedim. o cümlem biraz ağır olmuş olabilir..

 

bunun yanında akrabamın kızı çocuğun çok mutlu olduğunu çok güzel geçti görüşmemiz demiş ağzı kulaklarındaymış, bide gerçekten iyi bir çocukmuş dedi. Dedi ama işte ben sinirlenince tutamadım kendimi.. midem de bulanıyor. stresle alakalı sanırım bilmiyorum ya..

ya aslında iyi oldu zaten olmaması gereken birşeydi.. tamam buluşmadaki enerjimiz, müzik zevkimiz, bazen bana baktığında içimde garip şeylerin oluşması bunlar yaşamadığım şeylerdi belkide özlediğim ama birçokta eksi yön vardı..

sonuç olarak çocuğun bana bidaha bir şey yazacağını zannetmiyorum, yazsa bile cevap verirmiyim o konuda da emin değilim.. iş çok sıkıcı buarada, evde herkes hasta, benim midem bulanıyor.. ve neden kimse bana aşık olamıyor yahu neden? sevse ya gel saçmalama dese elimden tutsa ne olur yani acaba..

 

neyse demesede yolumuza bakıcaz yapacak birşey yok.. biz ne acılar görmüşüz bu neki..

 

saat 6:20 ve çocuk sürekli çevrim içi inanabiliyomusun artık hangi götle konuşuyosa. bide bana ben mesajlaşmayı sevmiyorum bu yaşıma kadar bu kadar mesajı bi sana atıyorum diyodu. Allahım ya mal herif.. bende salaklık üzülüyorum burda.. aptal saptal işlerle uğraşıyorum bukdr dert arasında.. normaldede bu saatte hiç yazmaz bana he artık ne olduysa.. anası bulmuştur hemen bitane boşta kalmaz. sana mesaj atarsam eğer.. atarsa atarımda atmıcam işte göt ya çok sinir oldum bak şuanda..........................