dedektif ben!

18.04.2015 20:49

bu mal eski sevgilimi bu dedektifliğim sayesinde yakalamıştım, aslında içime doğdu birazcık hissettim falan ama sonuçta hislerime karşılık verip araştırmasaydım belkide hala o o.ç birlikteydim.

herneyse bu piç beni tehdit eden mesajını atmıştıı teee ilk ayrıldığımız zamanlar ben bunu engellediğim için başka bi profilden atmıştı, hatta o zaman çok şaşırmıştırm ulan yeni profil mi oluşturmuş ibne napmış diye. her neyse ben bi ara öyle mesaj kutusunda dolanırken o attığı profilde bizim fotomuzu gördüm sanki ama üstünde durmamıştım sonradan o profilin onun eski profilinin olduğunu anlamıştım.. Geçenler de buraya da yazmışımdır öyle gene arkdşla mesajlaşırken bi bakıım dedim ve bunun o mesaj attığı profilin h.k. die bi kız profili olduğnu gördüm. ulan kafam o zaman baya karıştı noluyoruz falan dedim. Kendimden şüphe ettim ya bu profilden atmadımı bana mesajı bu diye düşün çıldırıtıcak piç kurusu en sonunda beni..

Bende geçe gün gittim eski profilimi açtım vee bingoooo, aynenn öyle yapmış mal gitmiş eski profilinde isim soyisim değiştirmiş nerden bulduysada bi kızın fotolarını koymuş bildiğin sahte profil açmış. bu profildeki arkdşlarına baktım saçma sapan kişiler ama o kişilerin arasında birisinin soyadı dikkatimi çekti, hani bi ara uğruna iletiler paylaşıp adını soyadını yazdığı bi kız vardı ya işte onun erkek kardeşini yada ağbisi bilmiyorum onuda eklemiş. Başta sevindm heralde  benim profilime bakmak için böyle yaptı dedim ama onu görünce bütün sevincim gitti. O kız için yapmş demekki dedim. Profilini inceledim biraz her bokunu silmiş tabi sadece bizim ilk çıktığımız tarihte bi iletisi duruyo 'seviyor' diye, bana yazmıştı. başka birşey yok gizlemişmi silmişmi bilemiyorum tabi.

öyle yani önceden engellemiştim emin olunca engeli kaldırdım. Çünkü o ibneden alacağım intikamım var, madem benim profilime bakmak istyo izin veriyorum işte, bi gün benim profilime bakarken hüngür hüngür ağlatıcam onu. tıpkı onun bana yaptığı gibi hatta daha beterini yapıcam.

bi sevgilim eşim diyeceğim bi insan olsun onun ağzına öyle bi sıçıcamki ulan dicek ben naptımm. Pişmanlıktan hasta edip yataklara düşürtücem onu...

diyprum diyorum ama nolucak bende bilmiyorum mk.

sırtım ağrıyo hasta gibiyim herşeyden nefret ediyorum mk mk mk mk

 

----------------

Edit:21:11

Ya abi çok mu şey istiyorum anlamıyorum ki :( karşıma öyle biri çıksın ki çoğu şeyi onunla öğreneyim istiyorum. Annem gibi sevsin beni istiyorum, korusun nebiliim beni düşünsün istiyorum çok mu bencilce...

ben çok sevmek istiyorum, seversem gider mi diye düşünmeden, çok sevyiorum diye şımarmasın mesela, nasılsa bunu elde ettim diye başkalarına bkmasın. Sadık olsun bana istiyorum. Arkadaşlarımnla çok iyi anşalsın istiyorum. Farkındayım 4 4lük bişi istiyorum ama gönlüm öyle istiyo işte. Allahım ona bakarken her defasında tekrar tekrar hayran kalayım istiyorum. Beni gezdirmek onun en büyüük hobisi olsun istiyorum. Maddi durumu da iyi olsun yani en azından rahat rahat bi düğün yapabilelim istiyorum, annemi annesi gibi sevsin istiyorum.Bana bakarken içi titresin istiyorum

Bu kadar iyi birini hakediyomuyum bilmiyorum ama istiyorum. Bi öyle birini bulsam karşılığını sevgimle kat be kat öderim biliyorum ama çıkar mı böyle biri karşıma. Bugüne kadar hep sorunlu ilişkilerim oldu hata ben demi? kendimden nefret ediyorum herşeyden umudumu kestim. Okulda bitmiyo işede giremedim staj bile yapamadım.

 

Çok mutsuzum. Allahım verdiklerin için çok çok şükür. ama işte bazı şeyler eksik ya söylerken utanıyorum neler var çok şükür diyorum ama işte istemektende kendimi alamıyorum

 

nefret ediyorum kendimden. Beni sevemediği için eski sevgilimden de nefret ediyorum. Ondan tek istediğim beni sevmeseydi ama o 2 günlük bi kızı bas bsa sevdiğini haykırırken beni aldatmayı seçtin. Gözümün önünde sürüne sürüne geberiri inş. hayatı boyunca yalnız kalır inş.