destan yazıyorum destaaaannn durdurun beni

25.04.2018 19:25

yaaa asıl olaylar burda.. bu çocukla biz buluştuk bikaç gün önce. kıyamam yaa sensiz geçen günler çok boştu dedi belki 10 kere okudum o mesajları dedi ben tabi şok dedim bendeee ahah. neyse dedi ki ya bana çok çılgın bi tekliflede gelsen kabul ederim dedi hani bu yüzden görüşmeme gibi bi durum olmasın gibisinden ben de dedimki tamam o zaman anlaştık yanii

ama şöyle bir sıkıntı varrrrrr. ben kendimi kaptırıyorum galiba. ulan kaptırma sakın kendini dedikçe etrafımdakiler daha çok kaptırıyo gibiyim Allahımmm noluyo bana.. Çocuk 3 satır bişi yazıyosa ben destan yazıyorum lan. Bildiğin osmanlı tarihinin ciltini yazıyorum mk kendimden nefret ettim.. ya ilgisi ve benden hoşlanması çok hoş ama neden bu kadar çabuk kendimi kaptırıyorumki bide kaç yaş büyük benden ben bundan hayatta kurtulamam kendimi kaptırırsam. aptal aptal gülmeler, biyerde bişeyleri unutmalar. Salak salak müzik dinlemeler. ya oyun bile oynamıyorum artık telefondan falannnn. o da öylemidir acaba. bi çok şeyimiz benziyo gerçi ama mesajı 10 kere okumamız bile aynıymış baksana yaaa kalp kalp sdkjasd

offf benden hoşlanıyoda benim kadar salak değildir diye düşünüyorum, sonuçta kaç yaşında insan. ya ben niye bununla takılıyorum harbiden ya off aslında bana hiç bir şeyi uygun değil ama kafa yapısı bildiğin ben ya. Bir iki farklılık var ama taslak olarak bildiğin ben, ve onun yanındayken ben anlamıyorum zaman nasıl geçiyo.. Önceki sevgilimle de böylemiydi ya okdr uzun zaman geçtiki hatırlamıyorum cidden. bu kadar değildi sanırım ya.. onda da böyleydi heralde valla hatırlamıyorum ama şöyle bir durum var bunu kendime itiraf edebilirim. 

eskisi beni aldattı piçin önde gideni iki yüzlü falan ama onun beni ilk zamanlardaki sevdiği gibi kimse beni sevemiyo cidden. onun sevgisi çok farklıydı hayatım boyunca öyle bir sevgi kimseden göremedim, göremediğim içinde yıllardır yalnızım sanırım. bu bir iki ilgi gösterince off bundan da hoşlanmıyo değilim aslında ama biyandan kendime de yakıştıramıyorum.. bide oda belki benden daha iyisini bulabilir sonuçta kaç yıl beklemiş. bide niye beklemiş demekki bununda unutamadğı bir aşkı olmuş kesin ya..

öncekinin ilk aşkı bendim diye biliyorum tabi oda yalan değilse mk. o his mesela güzeldii böyle biraz buruk oluyo insan..

 

mesela galata kulesine çıktın mı diye sordum evet dedi sen dedi ben de evet dedim ama ben pek sevmiyorum dedim. nasıl diyebilirim ki götün biriyle çıktımda ondan sevmiyorum. o da çıktıysa anasıyla çıkacak hali yok mk. aslında üzülüyorum da biliyomusun. yaşı geçmiş birini bulmuş az çok iyi tamam işte diyip gidiyo, kimbilir kalbinde kimler var beni zorla oraya biryere sıkıştırmaya çalışıyo, bazen sıkılıyo belki belli etmiyo nebiliyim..

gerçi biz konuştuk ettik sonra arabaya bindik işte birşey oldu bu mutluyum ya valla mutluyum dedi ben o an anlamadım da sonradan jeton düştü, benimle olduğu için mutluydu.. ama yaptığı her hareket beni etkilemek içinmiş gibi geliyo nebiliyim..

önceki gibi olmasını istemiyorum, göt peşimden deliler gibi koşuyodu sonra beni senelerce süründürdü ibne ya bak gene sinirlendim.. bu da şimdi deliler gibi koşmuyo ama gerçekten söylediğim şeyleri genelde unutmuyo ve sevdiğim şeyleri yapmaya çalıyou ulan yazınca farkettim etkilemeye çalışıyo işte. ama insan sevmediği birini etkilemeye çalışmazki dimi ya..

seviyo mudur ya acaba????????????

 

 

not : 19:48 çocukla güzel güzel mesajlaşıyoduk canım sıkkında sonra yazzarım ben sana yazmış göt ya harbiden kimseye bağlanmayacaksın hepsi o.ç hepsi ibne ya.. mk çocuğu yazma lan siktir git yazma bizim hiç mi canımız sıkkın değil.. ama suç bendeee sen destan yazarsan o da böyle havaya girer tabikide. ben senin ağzını yüzünü dağıtırdımda neyse...

eğer şu arkadaşımın ayarladığı çocukla olsaydık bunu reddedicektim ama o da mal çıktı.. ulan çocuk bidaha hiç yazmadı ya sildim diye adhadj mal ya Allahım hepsi mal.. hepsini siktir ediceksin ama yalnızlıkta kötü işte..offf offf...

 

 

not2: çocuğa dicemki;

ilk buluşmaya gelirken bidaha buluşmayı düşünmüyodum, acayip önyargılı biri olduğumu aslında o gün farkettim biraz. nasıl desem eğer yanımda değilsen ve senden mesaj yoksa telefonda, herşey gri gibi ya, sanki sen birşeyler yazınca renkleniyo, bana aktardığın his o kadar güzelki, sakinliğine bayılıyorum mesela. böyle sakin sakin birşey anlattığında dinleniyorum sanki nebiliyim.. Bir çok şeyimizin aynı olması beni nedense mutlu ediyo, farklılıklarımızda bile aman oda farklı olsun artık diyebiliyorum.. kendime itiraf etmek zor olsada senden hoşlanıyorum sanırım bilmiyorum. Bazen öyle güzel yaklaşıyosun ki bana daha önce hissetmediğim bi duygu gibi..özgüvenine ayrı hayranım, bunu çaktırmadan aktarmana ayrı hayranım.. söylediğim kelimeleri dikkatle dinleyip sevdiğim şeylere yönelmen etkilemek için olabilir belki ama çok hoşuma gidiyo.. bütün bunların yanında; olmayacağını düşündüğüm bir kaç şey var, oturtamadığım , kafamda belli bir düzene koyamadığım şeyler.. şudur budur diyemem genel şeyler aslında ve bunlar canımı sıkıyo.. diyorum ki bu kafa karışıklılığıyla devam edince karşımdakine haksızlık etmiyomuyum. ediyorum bence. benden daha iyi biri karşısına çıkarsa ve benim bu kararsızlığım yüzünden onu kaybederse, sırf bu yüzden yalnız kalırsa ne olur. benim kararsızlığım netleşir mi netleşirse ne olur sonuç bilmiyorum.. seni nasıl oyalayabilirim ki.. kaç yaşında insansın kendine göre hayallerin, isteklerin var belki artık hayatını bi düzene sokmak istiyosun, birisiyle aynı yoldan el ele yürümek istiyosun. ben bu yolun yarısında elini bırakırsam seni daha çok yaralamazmıyım. bu acıyı çekmeye değecek mi denememiz.. ya da tam tersi olsa sen bu acıyı yaşatsan , ben bu üzülmeyi kaldırabilir miyim.. kaldıramam o yüzden istemiyorum. yapamam bunu kendime de sana da.. umarım çok mutlu olursun ama ben sana arkadaştan daha öte birşey olamam...

 

ulan ne yazdım bee ahadahıd ama bunu ona söyleyecek göt yok bende bide mutlu olmak istiyorum ya böyle olsun istemiyorum :(