durumlar bombok

26.11.2015 21:15

ya gerçekten bombok. biliyorum sana hep kötü durumlar da yazıyorum ama öyle yani bombokum..

şimdi benim 3 dersim kalmıştı ya ulan onların vizeleri açıklandı bildiğin sıçmışım bitanesinden 1 birinden 19 birinden de 23 almışım.. eğer bu bölüm dersinden alınmış notlar olsaydı harbiden üzülmezdim ama değil. ne yapıcam ne dicem bilmiyırum ya... 1inden bile kalsam okul direkt uzuyor ya direkt ben ne dicem anneme.. ilk dönem matematikten kaldığımda da çok üzülmüştüm ama şuan yıkıldım.

tamam çok çalışmadım ama bu kadr da kötü beklemiyodum ya özellikle 1 aldığım sınav ve 19 aldığım sınavdan. diğeri için zaten 20 30 arası bişi bekliyorum demiştim 23 almışım ama ya diğerleri??

 

hesapladım 1 aldığım sınavımdan 50 50 almam lazım ama nasıl alıcam.. Alabilecek olsam zaten bu sunavdan hiç değilse 20 30 alırdım.. :(

 

hemen bi ikinci plan düşündüm.. Bu 19 ve 23 aldığım derslerden 35 ve 45 almam lazım.. bu durum imkansız değil belki alabilirm gibi geliyor.. 1 aldığım dersi de yaz okuluna bırakabilirm..

ikinci dönem mat2 ve fiz2 alıcağıma göre eğer onları geçersem o yaz okuluna bıraktığım dersi mezuniyette şak diye veririm. eğer dönemde geçemezsem 3ünüde yaz okulunda alırım..

ama şimdilik en azından şu ikisini geçmeliyim.

 

başım ve sırtım ağrıyor. anneme baktıkça utanıyorum moralim bozuk..

çok bozuk

sevgilmden ayrılmışım gibi bozuk...

 

not: buarada ne götüme gerek varsa oyunculuk kursuna başladım anasını satiim bide onunla uğraşıyorum. ağzıma sıçsınlar benim ya benden bi bok olmaz! harbiden olmaz!