en fazla 5 gün veriyorum sana baby!

12.09.2015 01:55

bi arkadaşım kendisinden 'zengin!' diye bahsedicem. Zengin! arkadaşımla en yakın arkadaşım olan bestin evinde buluştuk sohbet muhabbet derken bana 'sana bi arkadaşımı ayarlııım' dedi bende kim falan derken bana inst. fotosunu gösterdi. Lan çocuğu bi gördüm tanıdım. çocuk bana takip isteği yollamıştıda reddetmiştim. Reddetme sebebim takibi geri çeker sonrasında dieydi. neyse öyledir böyledir çocukla takipleştik falan aradan iki gün geçti işte bu bikaç fotomu beğenmiş falan. Derken be.nden dönüyodum bu Zengin!le kapının önnde karşılaştım çocuk bana mesaj atmış bana gelmemiş numaraları verelim ozmn dedik ve dün itibariyle mesajlaşmaya başladık. Dün pek mesajlaşamadık gerçi benim şarhjım yoktuda bugün daha çok mesajlaştık.. Çocuk iyi birine benziyo sanırım tam anlamasam da mesajları bazen biraz geç atıyo ama bende öyle yapıyorum bana ibnelik olsun diye yapıyo olabilir sonuçta çocuk bana ne aşık nede başka bişi. Arkdş vasıtasıyla tanıştık kul köle olck hali yok.. Can yücelden rakı ile ilgili bi şiir yolladı mesela en şık hareketi buydu ama pek ortak noktamız yok gibi ya. En basit örneği futboldan nefret ediyomuş mal ulan futboldan nefret edilirmi hahah neyse işte ..

Bide ben böle durumlarda hep eski malı hatırlıyorum ya neden böyle oluyo? acaba onada böyle olmuşmudur hani o kızla konuşurken falan off ya tabi o bu fasılları çoktan geçmiştir oraya buraya sevgi sözcüğü yazdığğından .. Bilirim pek bi sevgi kelebeğidir öküz!

 

Sonuç olarak bu iş olmayacak galiba. Çocuğun durumu iyi sayılırmış bilmemneyin müdürümüymüş ne ama inan umrumda değil ya harbiden bak.. Ben bazı şeyleri çok özlüyorum ya Allah kahretsin ama öyle. nu değil ama yaşadıklarımı özlüyorum buna adım gibi eminim. Kendimi çok eksik görüyorum mesela bu çocuk için bile beni napsın lan diyorum kendi kendime. Çocukta öyle yakışıklı falan değil ama nebiliim öyle hissediyorum işte korkuyorum be. Gene yaralanmaktan, beğenilmemekten, oyalanmaktan en çokta kandırılmaktan çok korkuyorum ya inan çok korkuyorum.

 

Sanırım henüz hazır değilim ve bu çocuğun beni çekeceğini hiç sanmıyorum.. oysa bana ben, cidden sevecek biri lazım. Eskisiyle çıkarken ilk zamanlar ozmnda ondan öncekinden dolayı yaralıydım ama eskisi beni bildiğin tedavi etti tüm mallıklarıma katlandı hee sonra acısını çıkartığ beni süründürdü o ayrı..

Kafam çok karışık. Bu çocukla olmayacak gibi ay bide bu çocuğun ismi çok ofsayt lan benim bi akrabamın kocası bunu aldatmıştı onunla aynı isim. O akrabam beni keser bildiğin başka isim bulamadın mı diye hahahah. mk sanki çocukla evlencm bendeki planlara bak.. yaa çocuk bide bazı mesajlarda ingilizce kelimeler kullanıyo mk sanki amerkadayız ya böyle ibnelerde şu dili öğrendi ya bi ben kaldım lan..

 

neyse başlıktaki gibi en fazla 5 gün veriyorum bu işte yaş! ve kendimden nefret ede ede seninle ilk zamanlarmı çok özledim lan adi şerefsiz. inş o kız cehennemin olur da göt gibi yapayalnız kalırsın .. şu saatte hala üzüyosun ya beni ateşlerde yanarsınız inş topluca

 

Şu küçücük kalpli kız seni çok büyük sevmişti be! yazık ettin bana, bize. Beni şimdi kim sevecek?