Etrafa ve kendine zarar verme

04.03.2016 21:08

sinirlerime hakim olamayınca ve bu sinirimi etrafa göstermeye götüm yemeyince tam olarak bunu yapıyorum. Eğer yakınlarda kimse yoksa duvara bişeyler atıyorum yastık kitap falan, eğer yakınlarda biirileri varsa beni görmeyecekleri bi odaya geçip, bilek ısırma, kafaya vurma tokat atma, dizlerime vurma vb hareketlerde bulunup sinirim geçene kadar kendime acı çektiriyiorum ve inana bana beni sakinleştirende bu oluyo..

 

Allah başımdan eksik etmesin ama babama tahammül edemiyorum!! adam bu dünyaya beni sinir etmek için gelmiş ya 2 muhabbet edilmiyo. He çok mu kötü hayır değil, bazen bi iki cümlelik gülen muhabbetlerimiz oluyo ama genel olarak böyle. 2 dkda sinirlenir hemen küfür hakaret eder, sürekli o haklıdır. acitasyonun dibine vurur ve her kavganın sonunda ben naptım der. Annemle yaşadığı kavgaları geçtim bnmlede aynı..

 

Gitmiş annemin abisinin pikabını atmış. 40 senelik pikabı antika pikabı atmış mal ya inanabiliyomusun. ben onu yaptırıp annemin doğumgününde süpriz yapmayı düşnüyodum ya gerizekalı bide bize kızıyo 40 senelik pikab şmdimi aklınıza geldi ben 5 lira vermem ona ben atmadım zaten banane sizin pikabınızdan diyo ya..

pikab bozuktu ama tamirle çalışsa değeri 900 tl ya inanabiliyomusun..

ben atmadım beni nie suçluyosunuz diyo lan evde herkese soruyoruz kmse atmamış sende atmadysan kim atıcak...

ya kömürlüğe bıraktılar ya da attılar, 2 türlüde gitti yani. bide bitane klavye var ilk bilgisayarın klavyesi bozuk o hala duruyo mk kafaya gel onu atmamışlar onu atmışlar. bide bana bağırması kes demesi sinirlenmesi yokmu Allahımmmmm hiç düşünemiyo bu kız kaç yaşına geldi düzgün konuşayım şunla die. Ama gerizekalı düşünse annemle de düzgün konuşur. bunun oğluda böyle oda mal oda gerizekalı oda benimle hala küçükmüşm gibi konuşuyo..

 

ağlamak istiyorum. mk hala okuyorum 5 kuruş param yok işim yok sevgiliim yok. böyle kavga edince en azından bi sevgili iyi giderdi ..

kendimden nefret ediyorum..

 

Allahım sen affet amin. :(