Evren duy sesiimiii!

18.06.2014 17:57

Evren sesimi duyar mı bilemiyorum ama kendi çapımda bazı kararlar verdim ve uyguladım. Eski sevgilimden kalan tüm yazı günlük ve mesajları yırtıp attım, hepsini çöp torbasına koydum ve çöpe attım.

Yani evrene dedim ki; 'bak bunların hepsini atmayı göze alıyorum(küçük bir mektup ve birkaç foto hariç) senden de buna karşılık birşeyler bekliyorum, come on man' gibi :Pp .Yaklaşık 24 saat geçmesine rağmen evrenden henüz bir mesaj aldığım söylenemez tabi ama umutluyum.

Bu evrene mesaj olayına inanıyorum ama. Mesela biri sana teklif ettiğinde nedense bir kaç kişi daha karşına çıkıyor bi'anda etrafın erkeklerle dolu oluyor. Ama birilerini red ettiğin zaman etrafında kimseyi bulamıyorsun - ki şuanda o haldeyim - Yalnızlık çok hoşuma gidiyor, kafam çok rahat ama insan bazen çok özlüyor ya. Böyle sinemaya falan gidelim (ki sinemayı sevmem, sen düşün artık) nebiliyim moralim bozukken yanımda olsun falan.

Yalnız öyle bi' konuşuyorum ki sanki bütün sevgililerimle aynı evde yaşamış gibi. Sürekli uzaktan ilişki yaşadım bi sevgilim olsa birinci ay'da sıkılıcam biliyorum. Ama işte insan bazen istiyo'.

İSTİYORUM EVREN DUY SESİMİİİİİİİ ÇIKAR KARŞIMA YOL ARKADAŞIMIIIII

 

Not: yol arkadaşım nedir yaaa, kendimden tiksindim intihar etmeye gidiyorum!