Friend' in kabusu

08.07.2014 17:27

 Aslında başlık bu şekilde değil biliyorum fakat ben son zamanlar da bunları yaşadım. Bildiğin bir ilişkinin ortasına düştüm hem de en yakın arkadaşımın. En yakın arkadaşım ya düşünebiliyomusun, sevgilisiyle kavga ettiler ve olay okadar saçma bir durum ki anlatamam. Bunun üstüne ben  EN YAKIN ARKADAŞIMA 'biraz abartıyo o, böle olmamalı' falan filan dedim işte, bu da gitmiş sevgilisine söylemiş bana hak veriyo çok büyüttün gibisinden. Sevgilisi de geldi bana mesajlar attı 'ben haklıydım da bilmemneydi de', kaldım yani göt gibi ortada. Sonra benim arkadaş ona atar yapmış 'sen öle mesaj atamazsın ona' gibisnden işte bana; 'ayrıldım' dedim. Bende çok üzüldüm benim yüzümden oldu falan diye ulan 2 gün sonra aşkımlı canımlı şiirler paylaşmalar falan, bana mı havan göt demek isterdim, demedim. 

En yakın arkadşıma çok kızgınım, kırgınım neden benimle konuştuğu şeyleri ona söyleyebiliyor anlayamıyorum. Çok üzüldüm ya çok. Hafta hiç görüşmedik mesajlaşmadık, şimdide bi grubumz var orada böle mesajlaşıyoruz hiç bişi olmamış gibi ama aslında ben hala kırgınım. He bir de sevgilisine en son mesajım da ''ikinizinde yolu açık olsun benim için kapandı konu'' dedim.  Böyle bir olayın içinde bulunduğuma inanamıyorum. Bazen pucca gibi olmak istyorum, 'kötü ve banane lan bana mı aşk yaşıyolar' düşüncesin de olmak istiyorum ama olamıyorum.

Aşk hayatım hala bombok üstüne üstlük eski sevgilimi özleme triplerim de hala geçmiş değil. Ulan çocuk beni salak yerine koymadı bildiğin salak yaptı, götten uydurduğu yalanlara bile inandığımı zannedip 0-5 yaş arası yalanlarını saydırdı bana, üstüne aldattı, üstüne bana şizofren dedi.Tehdit etme olayını anlatmıyım o zaten apayrı bi' olay ve ben hala nesini unutamıyorum bilmiyorum. 

Zaten hastayım, başım çatlıyor ya bildiğin gibi değil. Kredi kartıma da kol gibi para gelmiş nasıl ödenecek bilmiyorum, yaz okulu parası var, seneye okula harç parası var. Hala okuyorum okuyorum okuyorum. Bırak çalışmayı staj yaptığım tek bi yer bile yok. Allah büyüktür sıkıntı çekiyorum sonu mutluluk olacak dedikçe herşey daha da boka batıyo'.

O eski sevgilim olacak götlek herifle bunun en yakın arkadaşının arkasından bi'sürü laf saydım inş araları bozulur, gebersinler, it olsunlar falan gibisinden. O en yakın arkadaşı da çıktığı kızı aldatıyordu o da onu salak yerine koyuyordu, inş kızın karşısına çıkar falan dedim dedim ne oldu??? benim en yakın arkadaşımla aram bozuldu onların arası mükeemmmeeeell mk. Üstüne üstlük o aldattığı kızla sözlenmiş fac.. fotolarını koymuş, kızda sırıtıyo mal ya nerden bilsin aldatıldığını tabi. Onun yerin de ben de olabilirdim, Allah korudu gerçekten.

Yani diceğim o ki olumsuz söylediğim her bok dönüyo beni buluyo fakat, olumlu söylediğim hiç bir bok dönüp beni bulmuyor.

 

Not: Eski sevgilim olacak mal doğum gününden bir gün önce bizim şarkımızı whts.. durumna yazmış hala duruyo, neyin kafasında bilemiyorum ama benimle uğraşmak dalga geçmek hoşuna gidiyor sanırım. Egosunu tatmin ediyor heralde böyle beni süründürerek geberesice. Ah keşke şöle peşime yapıştığı, ayaklarıma kapanıp köpek olduğu günleri görebilseydim ya. Çocuk bikere bile çabalamadı hatta girişimde bile bulunmadı. Acı biliyorum ama hiç sevmemiş beni ya hiç :((((((((((

Allahım yaa nolurr bikere de onun başına felaketler gelse nolurr yaa nolurr. Hep ben ve benim çevrem nie ya :(

 

 

 

not2: foto=https://www.edebiyatdefteri.com/yazioku.asp?id=77397