herşey ertesi gün halloldu :)

29.06.2018 21:17

o gün aramadı akşam 11e kadar bekledim içim içime sığmadı sonrada ben aradım.. aradım ama ağzınada sıçtım.. aradığım içinde hiç pişman değilim..

önce msj attım arayacam müsaitmisin diye o da müsaitim yazmış aradım. dedim nasılsın , hiç iyi değilim yaa hem de hiç iyi değilim dedi ama sesi nasıl kötü .. lan dedim kesin bişi oldu birine adsasf sonra dedim ki benimle ilgili mi..o da evet dedi neden böyle oluyo anlamıyorum dedi. ben de dedim aradım çünkü dün herşey o kadar havada kaldı ki ve söylemek istediklerimi söyleyemedim suçlu gibi kaldım onları söylemek için aradım bi daha da aramam bana konuşmayalım diyen birini falan dedim.. neyse bu da dedi ben onu o konuyla ilgili demiştim , seni kıskandım dedi o yüzden ona tepki veremedim saçma sapan bişeyden gitti haklısın söylemeliydim özür dilerim dedi.. belki bin defa özür diledi. bütün gün mal gibiydim çok kötü bi gündü masamdan bile kalkmadım dedi.. neyse bi şekilde hallettik , kızgınlığım var hala falan dedim. konuşmayı bitirdikten 2gün sonra da buluştuk.. oturduk hem bişiler yedik hem konuştuk.. dedi nasıl istiyosan öyle yapalım, elimden geleni yaparım kızgınlığın geçsin diye dedi.. mesajları nasıl yazıyım bile dedi ya :d:D bin defa özür diledi, seni seviyorum dedi, sana karşı hislerim o kadar kuvvetli ki dedi..çok özlemişim seni dedi sarıldı öptü..bende tabi yumuşadım..

bi çiçek falan göndermesini beklerdim ama yapmadı canı sağolsun tabi..

 

Sonra hafta sonu da buluştuk çok güzeldi ya yemek yedik dolaştık, sonra gittik biyerde oturduk bişiler içip maç izledik, sonra kahve içtik dedikodu yaptık asdjlaf o akrabaları çekiştirdik.. ablasıyla tanıştırmak istediğini söylemişti bana iki gün önce onu tekrarladı o öyle biri değildir arkadaş olarak tanışır zorlamaz dedi, ablası buna diyomuş acaba benimle tanışmak ister mi falan diye  ben de bişi diyemedim yani öyleyse olabilir dedim ama şimdilik düşünmüyorum gene de belli olmaz..ailesindekilerin hepsi beni biliyomuş ablası yengesi falan benim fotomu görmüş.. ablan beğendi mi dedim o zaten bayıldı sana dedi :)

öyle işte, şimdilik herşey güzel gidiyo...

 

NOOOTT: en önemli şeyi yazmamışım.. ben buna dedimkii; ben yalnızlığa o kadar alışmışım ki şuanda sevgililik duruma adapte olmam zaman alıyo, bazen alışmakta zorluklar yaşıyabilirim bu yüzden sana istediğin gbii davranamadığım zamanlar olabiliyo ama yeni yeni alışıyorum yeni hayatıma dedim. evliliği en az bir sene belki iki sene düşünmüyorm dedim eğer ki senin bu konuda zıt düşüncelerin varsa da bişi diyemem dedim oda bişi demedi anlıyorum falan dedi öyle. sadece bunu mu konuşacaktın benimle dedi yok dedim sen sordun diye ceapladım..

seviyorum galiba onu ya nebiliyim...