geçmiş ve şimdi

25.02.2016 00:37

küçüklüğümde bir dizi veya o tür bişi vardı adı 'bir demet tiyatro' abi nasıl kitlenirdik ekran başına çok güzeldi. Şimdi piyanodan onun müziğinii dinliyorum eskilere gitti aklım.

Ulan eskiden harbiden iyiydi ya yemin ederim sadece sınav stresi oldğum günler bile daha iyiydi sanki. Çünkü küçüktün falan sevdiklerin yanında tamdın işte. Bazen halam geliyo aklıma nebiliyim diyorum onun gibi diğerleride gidecek falan . Bu dünya ne kadar boş. Mesela babannem.. Sanki onun annesi babası dayısı halası yokmuydu şimdi kaç kişi hatırlıyo, kaç kişi yoklukları için gözyaşı döküyo..0.. koca bir sıfır ve biliyorum gün gelecek benim halamı kimse hatırlayamayacak mesela hatta inanırmısın beni bile kimse hatırlamıcak.. Benim neler yaşadığımı kime aşık olup acı çektiğmi, hangi ders yüzünden okulu bitiremediğimi, diplomayı ne zaman aldığımı falan kimse bilmicek..

Neyse şimdiki yaşa gelecek olursak eğer; okul fena değil, içim ne zaman korkuya kapılsa 'herşey yolunda' diyorum (3idiottaki gibi :D) herşeyin güzel olacağına inanıyorum, bu sene inşallah bitecek.. yalnızlığıma gelinceee o iş hala aynı be..'yalnızım ben çooook yalnızım, buymuş benim alın yazımm'

 

Not: onun i prf baktım.. takımının adı yazıyo takımına sıçtığımının herifi. Artık cidden bütün kalbimle hatta tüm benliğim bedenim ruhum her ne bokum varsa hepsiyle onu unutmak ve başka birini sevmek istiyorum..

Çok istiyorum yemin ederim çok istiyorum. Benim neden güzel bi hayatım olmasın, neden sevip sevilmiyim ya neden?? tek engel okulumun bitmemesi mi anlamıyorum ya nasıl olurda bu kadar sene yalnız bir kız olarak geçirebilirim. Tamam teklifler aldım doğru ama yemin ederim olmazdı yanlış insanlardı..

hep Allahım ben beklerim sen yeterki doğru insanla karşılaştır diye dua ettim. Demekki doğru insanı bir türlü bulamadım..

 

Allahım şu okulumu bitirmek için bana güç ve zihin açıklığı ver lütfen.. Artık ben de bi işe girip para kazanmak istiyorum.. Bende aşkı en dibine kadar yaşamak istiyorum..