gene rüyamdasın çocuk, neden?

27.10.2015 20:20

gene rüyamda gördüm onu. gene ondan bahsettiğim için bana istediğim tüm küfürleri et canısm et mk et et. neyse rüyama geçiyorum. Ben böyle bi eve giriyorum dar bi kridordan geçiyorum evde kapıyı benmi açıyorum bilmiyorum oralarını net hatırlayamıyorum neyse işte karşımda bikaç kişi var ama biri onun ablasıymış neyse biz onunla böyle küçük bi oda da karşılıklı oturup konuşuypruz. Şimdi ismini tam hatırlayamıyorum ama müberra gibi tuhaf bi isimden bahsediyo işte eski sevgilim için  en çok ona aşık olmuş hayatında falan diyo bende şaşırıyorum 'bana hiç ondan bahsetmedi' diyorum sonra içimden ya benden bahsettimi peki ne anlattı demek geçiyo, beni aldattı demek istiyorum, senin kardeşin beni çok üzdü be demek istiyorum ama diyemiyorum böyle saçma sapan konuşuyoruz ve ben ağlaya ağlaya ordan çıkıyorum  böyle kapıdan dışarıya 'ulan gene ağlattı mk çocuğu beni' diyorum neyse sonra koşuyorum moşuyorum gene aynı yeremi geliyorum farklı bi yermi bilmiyorum sokakta bi koltuk var duvara bakan o koltuğa bakıyorum yan tarafımdaki apartmanında terasına bakıyorum çaktırmadan. Bu terasta oturuo saçları kısacık, kulağında önce küpe var zannediyorum sonra metal renkte bir kulaklık olduğunu görüyorum. Benimde üstümde kapuşonlu bişi var kapamışım kafamı onunla böyle çaktırmadan bakıyorum ona, ayağımda da mal bi terlik ulan diyorum bununla görücek beni rezillik falan diye içimden geçiriyorum. neyse işte ben bunu aşağıdan keserken, bu da beni görüyo sandalyeden kalkıyo yanında babası diye düşündüğüm bi adam onunla konuşuyo beni görüyo biraz baktıktan sonra kafasını çeviriyo zaten bende tanımasın diye kafamı çeviriyorum şapkanın altına saklanarak. Teras sanki kalabalıkmış böyle aralarındaki konuşmayı duyuyorum, bu diyoki; 'nasıl öldüğüne hala inanamıyorum' falan diyo çok üzüldüm gibi bişeyler, işte karşısındaki de ona göre bişiler söylüyo hayattır bilmemne bık bık bık ötüyo. Neyse sonra ben elimde tatlı koşa koşa eve gidiyorum evde arka sokaktaymış, ama içim içime sığmıyo bidaha görmek istiyorum onu oyüzden diyorumki eve gidiyim bu tatlıyı bırakıım tekrar geri dönerim. Bi bakıyorum bizim araba kapıda, aa bizimkiler gelmiş bi tatlı daha alıım ozmn diyorum tekrar koştura koştura bunun evinin oraya gidiyorum. Bu sefer köşeden bakıyorum terasa sandalyeleri toplamışlar bişi sirkeliyolar falan öyle işte orda uyandım...

 

böyle mal bi ruyaydı ya anlamı ne bilmiyorum, ama her rüyamda olduğu gibi gene beni takmadı gerizekalı ibne.. kim öldü acaba diye düşündüm ya da biri mi hastalandı diye öyle hissettim. Aile üyelerinden birine bişi olmuş olabilir ya da benim götüm açıkta kalmışta olabilir. Her ne boksa gene rüyama girdi mal ve gene canımı sıktı...

 

okul bok bok devam ediyo işte staj ayarladım daha doğrusu bi arkadaş ayarladı sağolsun 1 aya oraya başlıcam ara ara gidip. başım çok ağrıyo ve canım çok sıkılıyo..