gergin ve stresliyim buaralar

20.05.2016 23:39

 buaralar hayatım gergin ve stresli gerek okul gerek arkadaşlar gerek aile.. Okuldan yakın bi arkadaşımla aram açıldı ve çok kırıldım.. kendisiyle 2 kere konuştum yalan söyledi vs küçük küçük bi çok şey hepsinde özür diledi falan en son bana bi konuda laf söyledi bende söyledim en sonundada 'off kötüyüm sana laf yetiştiremicem' dedi göt gibi bıraktı beni. sanki ilk ben laf atmışım gibi. Bende de birikti yani yeter artık dedimarama mesafe koydum. Geçen gün başka bi arkadaş daha 5 kişi buluştuk o da vardı. Ben onu tüm gün görmemezlikten geldim ve sanki o yokmuş gibi rahat davrandım güldüm vs vs.. Hatta bi arkadaş sizin aranızmı bozuk diye bile sordu ama o tek kelime etmedi.

Ya bu mudur bana verdiği değer ya çok üzüldüm. Bi grup vardı ordanda çıktım 4 kişiydik. Ondan da haberi yok heralde. Ben bu kadar sorumsuz bi insan görmedim ya. Ulan ben seni karşıma alıp 2 kere konuşmuşum sen bana tek kelime edipde noldu sen neden böylesin die sormamışsın bana verdiği değere bak ya.

salı gününden beri göğsümde bi ağrı vardı biraz geçti derken bugün sağ boynum çok ağrıyo. Hasta gibiyim zaten kaç gündür.

Bunların stresten olduğunu düşünüyorum ya takmıım boşver diyorum ama yediremiyorum ya insanlar neden böyle sevgililerimde de aynısı oluyodu ulan benim verdiğim değerin 4 te birini göremiyorum. Şöyle kafama göre bi arkadaşım yok ya. çOK KIRIDLIM ÇOK ÜZÜLDÜM HALA ÜZGÜNMÜ keşke bu kadar adam yerine koymasaymışım tepeme çıkarmasaymışım onu millet sevgilisini düşünür ben nelerle uğraşıyorum mk ..

HAYATTAKİ EN BÜYÜK KURALLAR

- ASLA KİMSEYE SIRRINI VERME ÜZÜNTÜNÜ BELLİ ETME

-KİMSEYE FAZLA DEĞER VERME VERİYORMUŞ GİBİ YAP ONU HAKEDİYO HERKES

-NOLUR NOLUR TAKMA KAFANA NOLUR!

not: o gerizekalı arkdşım anca sordu gruptanmı çıktın diye of Allahm off nelerle uğraşıyorum /28,05/

not2: yıl 2017 ve o gerizekalı ex arkdşla bir daha aramız hiç düzelemedi çünkü mallıklarına devam etti. sonuç olarak o beni ben onu sildim ve bu iş bitti. Böyle insanlar, onları seven insanlara yük olmaktan başka bir işe yaramıyor!