gurban bayramı

23.09.2015 01:12

arife günü bugün 12yi geçtiğinden işte öbür gün bayram bla bla bla..

günler boktan hallice, lacivertten açıkça devam etmekte. en son bahsettiğim çocukla bidaha hiç görüşmedik ama hala in.. ekli kendisi. eski sevgilimn profiline işte o günden sonra hiç bakmadım hangi gün oluyosa o gün hee ins.. o kızla igili bayram sözünü yazdığını gördüğüm günden beri bugün işte ins gene bktım hala o söz duruyodu bide o foto hani gözlüklü olduğu gülümsediği. zaten o fotoyu ilk gördüğümde demiştim kmbilir kime gülümsüyo böyle ibne diye. orosğunun evladı! o kız onun cehennemi olur inş şu mübarek gün duamı kabul et Allahım amin.

.yurt dışına çıkma hayaliyle yanıp tutuşuyorum. kendime bile itiraf edemesemde yeni ortamlar yeni arkadaşlıklar için istiyorum bunu farkındayım en çokta onu daha rahat unuturum diye istiyorum mk. onu unutmak mutlu olmak istyiorum. mutlu olacagım kişi bana öyle güzel yakışsınki en çok biz hayran olalım birbirmize istiyorum. öyle beni istemeye geldiklerinde söz fotolarında mal biriyle yan yana olmak istemiyorum ya .. tamam çok yakışıklı biri bana bakmaz biliyorum ama en azından ağzı yüzü düzgün biri olsun ya diğer arkadaşlarım bulabiliyoda ben neden bulamıyorum dimi ama..

bayramdan sonra kısa bir tatile çıkıyorum sonra okula devam ağzına sıçtığımının okuluna. herkes bitti zannediyo off mk off..

 

bugünde aşık olamadım, bugünde unutamadım, bugünde affedemedim..

bugünde yaşayabildim çok şükür!

tüm acı çektirenlerin başta eski sevgilim olmak üzre bigün acılar içerisinde yanması kıvranması adet sancısı çeker gibi ordan oraya kendini vurması dileğiyle.. hepnizi orospu çocuğusunuz, o kız inş cehennemin olur seninde o mal aileninde mk çocuğu!