güzel gidiyo :)

08.07.2018 15:20

selamssss :)

bugün gene buluştuk piknik yaptık. çimlere uzandık hayaller kurduk nebiliyim çok güzeldi.. 23 yaşında ciddi bi ilişki yaşadığını söyledi oysa daha önce sanki 26 yaşına kadar ciddi bi ilişki yaşamadım demişti bilmiyorum bişi demedim. hiç aşk acısı yaşadın mı dedim. bir iki kere dedi sonra bi kere dedi yani bi hafta 10 gün kadar bişi yiyemiyorum öyle durumlarda sonra geçiyo dedi. yani o kadar sürede atlatıyosan iyi dedim o da yok yani üzülüyorum ama düzene giriyo hayat falan dedi.. sonra bi yerde beni bi kere bırakana geri dönmem asla dedi. bi kere giden gene gider dedi.. doğru söylüyodu aslında. yyani dedim ben seni bıraksam bana bidaha dönmez misin. dönmem dedi.. dönmeyeceğini biliyodum zaten .. ben seni büyük bişey olmadıkça bırakmam zaten dedi, öyle bi durum olsa konuşuruz hatam varsa düzeltmeye çalışırım dedi.. ancak aldatırsan ya da sevgin biterse bişi yapmam dedi. sevgisi biten bi insanla zaten olamam dedi.. ama sana çok alıştım çok seviyorum seni dedi.. ben de sana çok alıştım maleef dedim güldük falan.. ilk defa yanyanayken ona seni seviyorum dedim.. bilmiyorum ya çok garipti,başı kucağımda yattı öyle uzun bi süre bende sevdim falan, hoşuna gitmiş midir acaba :) sonra yanyana uzandık biraz böyle gökyüzüne bakarak hayller kurduk.. çocuğun hangi takımlı olacağına bile karar verdik adhasf :) dedi ki ben böyle hayalleri kimseyle kurmadım, kurduysam da hatırlamıyorum dedi.. seninle kurmak hoşuma gidiyo dedi :) bi evimiz nerde olur ona karar veremedik sdasf:)

biyerde sen çok iyisin ya dedi bianda sdafka:) çok merhametlisin acayip iyi birisisin dedi.. bunun yanında çokta güzelsin, fiziğin çok güzel hastayım sana dedi ya da hayranım dedi  tam hatırlayamıorm şmdi ikisinden biriydi :) çok güzel bi sevgilim var dedi, bunu gerçekten içten gelerek mi söylüyodur acaba..

ben bi yerde bana sen beni bırakırmışsın gibi geliyo dedim, bu şaşırdı falan neden böyle düşünüyosun dedi.. diyemedim senden önceki beni senden çok seviyodu ama çok üzdü diye :( nebiliyim öyle geliyo dedim.. senden ömrüm yettiğince sıkılmam dedi.. seni bulmuşum başkasına artık gerek var mı kaç yaşında insanız dedi..büyük bişi olmadıkça bırakmam çok seviyorum seni dedi.. biz birlikte çok eğleniriz gibi geliyo bana, çok güleriz dedi ben de güldüm şimdi bile gülüyoruz o zamanda güleriz heralde dedim..seninle çok mutluyum, hep seninle olmak istiyorum sabah kalktığımda gece yattığımda ilk seninle olmak istiyorum dedi.. ayrılırken de burda birlikte evimize gidebilseydik keşke dedi.. bekarlık sultanlıktır dedim yaa ne sultanlığı yaa dedi asdfad:D

çok duygusal çok güzel, hayallerle dolu güzel bi anı oldu bizim için..fotoğraflarımız da ilk defa güzel çıktı ikimizinde :)

Fotoğraflardan birini arkadaşlara gösterdim beğendi hepsi, yani yakışmışsınız fena değil falan dediler o da ayrı bi hoşuma gitti.. sonuçta sevdiğin insanı sana yakıştırsın istiyo insan nebiliyim. dediğine göre onunda arkadaşları beni beğenmiş sevmiş falan..

yalnız şöyle bişey var.. ben kendimi çok kaptırdım ve geri alamıyorum.. gittikçe daha da bağlanıyorum.. onu şimdi bile özledim keşke diyorum burda olsa keşke yanımda olsa uğraşsam onunla vakit geçirsem.. fotoğraflarımıza bakıyorum Allahım çok sevsin beni nolur diyorum.. önceki gibi olmasa.. onun hayatında bu kadar çok sevdiği tek kişi ben olsam keşke, keşke ne önceki sevgililerini ne de yaşadığı acıları hatırlamasa bile.. dese ki yaa bu iyiki var iyiki sevmişim onu o benim hayatımın aşkı.. hani diyo ya ayrılsan geri dönmem.. öyle bi sevmeli ki ayrılığa dayanamamalı kendi dönmek için uğraşmalı.. ama galiba önceki kadar kimse sevemez beni.. o herşeye rağmen benmle olmak istedi gerçi sonra aldattı ağzıma etti ama sdasd:)

Dün zaten o da geldi aklıma... ya dedim hayat ne tuhaf o ve ben bikaç ay öncesine kadar yabancıydık nasıl bukadar bir olabildik böyle kısa zamanda.. o beni arkadaşlarına anlattığında arkadaşları gözlerin parlıyo demiş bilmiyorum ne kadar doğru.. ben fotoğrafımızı arkadaşlarıma attığımda da arkadaşlarım gözlerinden ışık çıkıyo lan dediler asdljkaskf :) ikimizde birbirimizi seviyoruz galiba :) ama hangimiz daha sağlam seviyo bilmiyorum..

eğitim yaş kafama takılıyo bazen.. kendimi bu kadar kaptırmış olmak.. bilmiyorum..

Herşey çok güzel gidiyo.. dün dedi ki bazen diyo musun ya nasıl herşey bu kadar temiz gider bişi yok mu diye benim aklıma geliyo dedi ahahda :D benimde geliyo..

herşey çok güzel, temiz ve duygusal..beni öptüğünde hissettiklerim çok güzel.. onun hissettikleri de çok güzel diye düşünüyorum.. öyle olsun istiyorum..

bazen beni çok sevdiğini düşünüyorum.. çok sevsin istiyorum...