((hayat tam da burası ama hayatlar neresi ?))) hayaller neresi diyecektim ama hayatın neresi olduğunu bilmediğimden bi bakıma gene doğru yazmışım!!

02.09.2015 23:59

 - hayatımı hala oturtamamış olmanın sevinci ile doluyum! -

Hayalini kurduğum bisürü şey var.. Şu okulu bitirebilmek sanırım bu hayallerin en başında geliyor, bitmeyen bi okul yapmılşlar ve ben ordayım..

Sonra işe girmek, anneme yük olmak istemiyorum tabi babama da . İkisininde hakkını ödeyemem bu kocaman bi gerçek ama annem ah be annem  ya kredi kartından harcıyorum şu yaşımda hiç sesi bile çıkmıyo kadının. Bi kere yüzüme vurmadı ya. Şimdi bunları yazarken bile gözlerim doluyo. Annemi babamı çok rahat ettirmek istiyorum. Biliyorum herşey parayla çözülmesede bi çok şeyin kapısını açıyo bu para illeti.. Onlara rahat bi yaşam vermek istiyorum. Nebiliim babam bu yaşında pazardan elinde torbalarla gelmesin, annem bu yaşında işten yorgun argın dönmesin, alışveriş yaparken ay çok pahalı demesin ya ben feda olsun diim oda alsın istiyorum. İstediği semtte otursun istiyorum. Küçücük bi yazlık istiyo onu ona alab,lmek istiyorum. Ona güzel bi araba almak istiyroum.. Tek isteğm onun artık evde rahat rahat oturması mutlu olması..

Para kazanmak istiyorum ama yurt dışına çıkmayı da çok istiyorum. Friends dizsindekiler gibi arkadaşlarım olsun istiyorum. Arkadaşlarım var hatta yakın arkadaşlarım çocukluk arkadaşlarım falan ama hiç biri öyle değil.

Başarılı olmak istiyorum. Mazisi pek de parlak olmayan şu hayatımda başarılar dolu olsun istiyorum. Yeğenimi güzel okullarda okutayım istiyorum..

sonra .. aşk .. Aşk ne kadar uzak bana şuanda ortada aday adayı bile yok hoş olsada ben beğenmiyorum, çeşitli sebeplerden dolayı burun kıvırıyorum. Oysa aşık olmak istiyorum. O yapabildiyse bende yaparım diye değil, gerçekten sevmek için. Ama böyle cidden sevsin beni istiyorum ya karşılıksız falan olmaz mı?

Bazen düşünüyorum eskileri hep hataşarla dolu. Hele son sevgilim belkide onunla evlenebilirdim ya, ama olmadı o başkasının oldu. Sevdiğini söylüyor cidden seviyomudur.. o kız onun cehennemi olur inş.

Sahi Evlilik falan düşünüyomudur.

Sadri Alışık' ın bir filminde dediği gibi 'haddimi bilemedim, evleniriz gibi geldi bana'

Gene bi konuyu daha onunla kapatıyorum lanet olsun ya. onu unutmak hayatımın aşkını bulmak istiyroum. Bi yanım diyoki hayatının aşkını bulacaksın. Ama öbür yanım, öbür yanımın cehennemdeki zebanilerden farkı yok acı acı konuşuyo bana.. O kız senin cehennemin olacak yaa, öyle olsun istiyorum hem de çok istiyorum.. Ben evli mutlu çocukluyken sen bir bankın tepesinde yaşlılığına gözyaşlarınla mum dik istiyorum ağzına sıçtığımının çocuğu..

Not: geçen rüyamda görmştüm bilmiyoeum yazdımmı buraya; böyle yazlık gbi bi yerdeyiz evlerimiz birbirne yakınmış ablasını annesini onu görüyorum görtüne takmıyo beni her rüyamda olduğu gibi, bendede bi çabalar falan off yaa  işte dünde gördüm, bu malın sevgilisi yonca evcimikmiş lan diyorum ne alaka, ayrıca o kadın çok büyük falan fistan neyse bu kadının evine giriyorum ben dolabındaki eşyaları karştırıyorum tabi saydıra saydıra hahaha iyice psikopata bağladım yani rüyada bile.. Ona söylemek istediğim ağzına etmek istediğim çok şey var sanırım oyüzden bu tür rüyalar görüyorum göt herif..

 

Acaba o da  beni görüymudur lan.?? inş görüyodurda her gece kabusu oluyorumdur adi ibnenin.. İbne derken iyi bişi demek istedim lütfen yanlış anlaşılmasın hahah

 

Not2: ah müjgan ahhhh filminin izleyesim geldi şu sadri alışık notumdan sonra..

Ah ulan ..... ahh be ahhh 'zaman şifalı bir ilaçtır unutursun dediler unuttum bende, hiç aklıma gelmedi. hatırlamıyorum bile  ..... seni, hemde hiç '