hayatımın karışık noktalarından birisindeyim.. again :)

28.12.2017 01:30

Hay gays :)

Gene uzatmışım arayı , yazmak içimden gelmeyince yazmıyorum işte..İşsiz oluşum evde yorgan altından çıkmayışım bunu değiştirmiyor.

Mezun oldğumdan beri bir kaç iş görüşmesi yaptım,  tamam sadece iki tane yaptım. Hepsinden çıktığımda da şu kursa gidicem bu kursa gidicem, bu gerizekalılarla çalışılmaz, sektör berbat dedim zaten almadılar da  lol.

Mesela şimdi bir arkadaşım bir iş varmış bir ara istersen dedi ama yemin ediyorum o bunu dediğinden beri telefonumu falan kapatıp hattımı değiştiresim var, kurs falan araştırdım gene hahah.

Nasıl bir psikolojiyse artık. Acayip karışık bir kafam var. O kadar çok yapmam gereken şey var ve ben hangisinden başlasam bilemiyorum. Sanki birini seçtiğimde diğeri olmayacak gibi, ya da bir diğerini seçersem çok büyük hata olacakmış gibi. Halbuki bundan 5 sene önce hiç böyle ayrıntılı düşündüğümü hatırlamıyorum yaaaa. bRi teklif olurdu ve ben ne olursa olsun bu teklifi değerlendirirdim. Şimdi neden bu kadar çok düşünüyorum, teklifi düşünüyorum sonra onu kabul edersem ne olur diye düşünüyorum kabul etmezsem ne olur diye düşünüyorum kabul edip şöyle olursa ne olur peki kabul etmeyipte böyle yapsam ne olur. Yani kafamda a b plan değil bildiğin tüm alfabe kadar plan var..

Parasızlık, yaşın geçmesi, kafanda başka hayallerinin olması bütün bunlara etken sanırım. şuan ki yaşımdan 5 yaş daha küçük olsam süper olurdu diye düşünüyorum sonra diyorum ki ileride şuan ki yaşımı çoooook arayacağım kıymetini bil diye düşünüyorum yani gördüğün gibi burada bile bir sürü düşünüyorum. Bunun bir ılacı var mı acaba??

 

aşk olaylarına gelirsek her zaman ki gibi bok gibi yani. ya zaten evden dışarı adımımı atmıyorum en son 1 ay önce bir yere gittim sanırım bk gibi olmasın da ne olsun.Yastık yorganla aşk yaşayacağım sonunda..

Tükenmişlik sendromuyla doluyum lol ama mutsuz değilim Allahıma çok şükür valla keyfim yerinde aslında ama işte şu zaman kavramı canımı sıkıyor.. Dedim ya 5 yaş önce de olmayı isterdim tek sıkıntı orda sanırım..

işsizlik, aşksızlık herkesin derdi Allah başka dert vermesin de benim şu düşünme işi ne olacak bilmiyorum. Mesela arkadaşın dediği o işi aramayı düşünmüyorum.. arkadaş kızacak bidaha da böyle bir teklifle gelmeyecek biliyorum ama :( 

Uykum var , yarın doktora gidicem bbmkontrole vee dolabımı toparlamam lazım..

see you later and goodnight amigo!