he said 'ı love you' <3

14.06.2018 18:31

eveeetttt evet evetttt bana nihayet seni seviyorum dedi. mesajla söyledi ama olsun.. bununda ilk elimi tutuşu, ilk öpmesi hep saçma sapan yerlerde oldu aha bu da öyle oldu demekki planlamıyo anlamadımki..

bir iyi geceler mesajının sonuna iliştilmiş ''seni seviyorum'' cümlesi kaç yıl aradan sonra nihayet gördü bu gözler sdadaf.. bir mesaj ne kadar uzun okunabilirse o kadar uzun okudum.. ona bende seni seviyorum demeyi istedim diyemedim...  duygularımı belli edemiyorum galiba, sonradan da çok belli edip kendimden bezdiriyorum sanırım.. bi ortam yok farkındayım!

 

içime sindiremediğim şeyler var.. mükemmel biri değilim ama kendime yakıştıramıyorum bazen nebiliyimm..bu onun çirkin olduğu anlamına gelmiyo zaten ben sadece benimle yakışmıyo diye düşündüğüm oluyo.. bide bazen de yetersiz buluyorum kendimi ona karşı.. güzellikten değilde nebiliyim belki daha bakımlı birini bulabilirdi bana göre, yada sorunları daha az olan, belki daha onu sevecek üstüne düşen..

o iyi biri bunu kalbimle hissedebiliyorum.. ve beni sevmesini o kadar çok istiyorumki, daha önce yaşadığı hiç bir aşka benzetemesin. gerçek aşkın ben olduğuma inansın falan.. sevsin ya kalpten gelerek..

bilmiyorum.. ama ben de onu seviyorum.. seviyorum işte!