helal edemedim hakkımı

14.08.2014 20:04

Ya şu eski sebgilim olacak ibneye bir türlü hakkımı helal edemiyorum. Gerçi oda meraklı değil yani her gün 'ay noluurr helal et' gibi bi durumu yok herifin hatta götünde değil onun farkındayım ama benim şu salak gerizekalı merhamet duygularım beni köşeye sıkıştırıyo.. Böyle güzel süslü cümlelerle hakkım helaldir mesajları geçiyor gözümün önünden. Sonra ibnenin yaptıkları geliyo aklıma vazgeçiyorum.

Ya zaten niye helal ediyim adam ağzıma sıçtı, hayatımı s*kti attı neyini helal edicem. 'he canım yea sen benim ağzıma sıçtın ama oy oy kıyamam sana tamam helal helal hehehe' mi dicem.

Bir mesaj daha atmasını çok istedim belki ozaman 'tamam ya helal ulan' derdim. Benimde böyle bi yapım var işte dayanamıyorum ya kıyamıyorum kimseye. Adam ağzıma sıçmış bisürü yalan söylemiş aldatmış, hala neler diyorum arkasından sen görüyosun. Allahım ben niye böyleyim. Adam beni öyle gerizekalı görüyo olmalı ki 0-5 yaş grubu yalan söylemiş son mesajında bile pes ya pes. İşte asıl bunları hazmedemiyorum. Aldatılmayı falan değil yani, onca yalanı kaldıramıyorum beni aptal görmesini sindiremiyorum..

Neyse bugünde helal etmedim bu nereye kadar gidecek bilmiyorum ama kendimle savaşıyorum bildiğin. Allahım şöyle hayırlı eli yüzü düzgün, işi mişi olan doğru dürüst biri karşıma çıksada bıraksam eskiyi. Geriye bakmaktan ilerisine konsantre olamıyorum :((( Allahım nolur karşıma içinde Allah korkusu dürüst bi adam çıkar nolur başka birini seviyim artık, bu sevgi beni çok yordu :((( 

 

Ayrıldığımızdan beri tek bir gün bile onu düşünmekten kendimi alamadım, ondan nefret ediyorum kendimden de öyle. Allahım nolur kurtar beni, çıkar içimden bu aşkı, çıkar içimden onu lütfen lütfen lütfen :(((((