hellooooooo

22.02.2018 01:38

ben geldimmmm Allahım ne kadar uzun zamandır yazmıyormuşummmmmm.. aslında bıraktığın gibiyim hala işsizim ama şu son 3 günde neler geldi başıma bi bilseeeenn ahhh birrr bileebilseeen lol

Bu konularla ilgili buraya yazacağım günler geldii İNAAANAAAMIYOOĞĞRUMMM lol :d

Derhal ve de hemen anlatıyorum. Şimdi şu 3 günde karşıma iki adet kısmet çıktı. Henüz ikisi ile de buluşmadım. İkisi için de net bir fikrim yok ve kafammmm acayippp karışıkkk..

başlıyorummm.bu birinci çocuklasanal olarak tanıştım daha yeni ekleştik. işte nasılsın ne okudun vs muhabbetleri yaptık. olumlu ve olsumsuz yönlere gelirsek daha görmedim gerçi ama şöyle söyliyim:                               iyi yön olarak bakarsak, çocğun annesi beni çok sevdiğini söylemiş (evet annesi beni daha önce gördü), bi akrabam çocuğu uzaktan tanıyor, söylenenlere göre iyi  muhabbeti varmış, bir de iyi maaşlı bir işte şimdilik diye biliyorum..                                 kötü yön olarak bakarsak, ben çocuğu beğenmedim, eğitimini beğenmedim, evlilik düşünüyo ama evi yok bilemedim o kısmı, bir de çocuk anasının zoruyla yazıyo olabilir o yüzden bunu da kötü yöne ekledim :d 4 iyi ve 4 kötü ile buluşmaya kadar uğurluyoruz bekleme odasına asjhad.

İkinci çocuğa gelirsek, bu çocukla sanal olarakta tanışmadım henüz. 2 3 güne buluşucaz direkt. Arkadaşımın bi tanıdığı bir çocuk onunla hepbirlikte buluşmayı tercih ettik ekleşmektense. ve gelelim bunun olumlu olumsuz özelliklerine gerçi henüz bunu da görmedim tanışmadım ama anlatılanlara göre belirli şeyler var kafamda:                  iyi yön olarak bakarsak, çocuğun maddi durumu gerçekten çok çok iyiymiş, arkadaş çocuğun çok iyi niyetli ve çok iyi biri oldğunu söyledi, bu çocuğun tipini beğendim, bölüm dandik ama okuduğu okul yurt dışı.             kötü yön olarak bakarsak, çocuk alkol ve sigara alıyomuş yani en nefret ettiğim kısım bu açıkçası ve bende kocaman bir eksi oluşturuyor hatta sırf bunun için vazgeçebilirim, çocuğun aile yapısı hoşuma gitmedi, yurt dışında okuduğu için burda pek ortamı yokmuş bir kuzeni var onunla takılıyomuş hep yabani gibi mk, ve çocuğun eski bir belalısı varmış ama bu belealı kısmı anlatılan hikayelere göre çocuğun hoşuna gidiyomuş gibi geldi çünkü bikaç ay çıkmış ve kız belalısı olmuş buda engellemiyo intihar eder kız diye skrm öyle işi. neyse sonuç olarak bunu da 4 iyi ve 4 kötü ile buluşmaya kadar uğurluyoruz..

 

Duruma şöyle objektif olarak bakınca kafamın karışması normal değil mi mk sayıları bile aynı..yani ikisinde ki 4er iyi yön toplanıp bir kişide 8 iyi yön olamazmıydı :( şimdi birinci çocuk belki düzgün bir meslek sahibi olsa ya da nebiliyim maddi açıdan ikinci çocuk gibi olsa onu seçebilirdim. Ya da ikinci çocuk alkol almasaydı ah keşke almasaydı bir de o belalı işi de canımı sıktı. yani böyle işte kafam çook karışık.. bakalım buluşunca ne hissedicem, muhabbetleri nasıl olacak göreceğiz.

 

çook uykum var that girl kaçar! see you lovely Allahımmmmmm sen bana öyle birini nasip et kiii benim için en hayırlısı en huzurlusu olsunnnn nolurrr alkoldü eski sevgiliydi işssizlikti gibi durumları olan sevgilim veya eşim olmasın. Bide hayırsız olacaksa hiç başlamasın nolur Allahımmmmmmm 

 AMİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN.