her ay bir tartışma

20.07.2018 22:26

geçen gün bakıyodum konuşmalarımıza her ay ufakta olsa bi tartışma geçmiş aramızda. kimisi büyümeden kapanmış kimis de karşılıklı konuşarak ki zaten daha 3-4 ay oldu.. bu ay hiç olmamış iyi derken bu ay da oldu..

son buluşmamızdan gıcıktım zaten ona, bana takıntılı olduğumu söylemişti ki hala öyle düşünüyor sanırım. dün de telefonda geçen gece baydın gibi bi cümle kullandı. kendisi şaka yaptığını iddia ediyo ama ben şaka olduğuna zerre inanmıyorum.. zaten dün gece diye bahsettiği gece ufak bi atışmamız oldu bu bianda sen zaten konuşmak istemiyosuna bağlamıştı üstüne bu da olunca ben de yardırdım tabi.. neyse işte en son üstüme gelme cnm iyi geceler yatıyorum ben diye tartışmanın ortasında çat die gitti

sonra sabah günaydın cnm yazmış.. bende Allah tarafından durumu bayma kısmı olmadan anlattım anneme o da takmışsın demekki gerçekten bari mesaj atta takmış durma falan diyince gaza geldim yazdım.. işte o da ben zaten çok stresli bi dönemdeyim işim çok stresli, bide seninle tartışmayalım lütfen ben ne gerekiyosa yaparım bişileri eksik yapıyosam falan oturup konuşalım falan demiş. bende doğru söylüyosun, ilişkiyi birlikte yaşıyoruz ne gerekiyosa birlikte yaparız, konuşalım falan ama bugünlük konuyu donduralım buluşana kadar dedim o da tamam dedi..

şimdi mesajlaşmalarımızda ara ara sevgilim bitanem dese de genel olarak demiyo. e be gerizekalı tartışmayalım diyosun konuşana kadar kapatalım diyoruz o zaman daha ne yani. ben söylüyorum sana noluyo.. sinir oldum ya bişi de diyemiyorum. zaten öbür hafta tatile çıkacakmış ona da sinir oldum. tatile çıkacakmış ailesiyle plan yapıyomuş bilmemne banane mk banane. hiç demiyoki tatile bikaç gün gidiyim geri kalanında seni görürüm sen işten erken çıkıyosun zaten hiiiç demiyo..

benimde yetersiz olduğum konular vardır tabi ama nebiliyim..

 

Bide bugün böyle alttan aldı ya hani tartışmayalım lütfen konuşalım vs diye öbür ilişkileri geldi aklıma.. onlara da böyle yapıyo muydu acaba. mesela var mıydı ayrılmayı hiiç istemediği biri..

 

bak gene yazmamış bitanemdir canımdır bişi lan eski tartışmalarda canım yazardı en azından.. bide yoruldum bilmemne anında uyurum yazmış. gördüm cvp bile vermedim.. biz ne konuşuyoruz o ne uyguluyo mk ya valla çok pis sinir oldum yemin ederim sinir oldum. ulan iki gündür ev müsait değil iki gündür aramak için götünü yırtıyo geçen geceki tartışmanın temeli de bu zaten bak bugün olayda var hiiç arıyomu pislik..

sonra ben takıntılı oluyorum ya ben haklıyım ya tavrımı neden koyamıyorum neden yanii. madem bana soğuk davranıcak hiç yazmasın ya o zaman ne tatava yapıyo tartışmayalım bilmemne..

mutsuzum yani :(